Krachtige feedback, voor jouw organisatie

Ervaar de kracht van feedback. Wij zetten product, klant- en medewerkerstevredenheid om in
scherpe inzichten. Meet, verbeter en excelleer met experience management.

Krachtige feedback, voor jouw organisatie

Ervaar de kracht van feedback. Wij zetten product, klant- en medewerkerstevredenheid om in
scherpe inzichten. Meet, verbeter en excelleer met experience management.

eXperience Management (XM) is relevanter dan ooit

Meer dan ooit spelen ervaring en beleving een belangrijke rol in de keuzes die we maken. Dat is terug te zien in de klantreis, het koopgedrag en op het werk. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX). We zetten innovatieve en gedegen methodes en tools in om de juiste feedback te verzamelen.

Vervolgens vertalen wij deze data naar sterke analyses, inzichtelijke rapportages, dashboards en handige to do’s. We maken het liever niet moeilijker dan nodig. Dus gaan we voor snel én goed inzicht, duidelijke rapporten en quick wins.

Keuzehulp

Advies in 5 minuten

Om het jou gemakkelijk te maken is de keuzehulp ontwikkeld. Met een aantal gerichte vragen ontvang je binnen enkele werkdagen een vrijblijvend advies op basis van jouw behoefte en wensen. Benieuwd welke oplossing bij jou past?

eXperience Management (XM) is relevanter dan ooit

Meer dan ooit spelen ervaring en beleving een belangrijke rol in de keuzes die we maken. Dat is terug te zien in de klantreis, het koopgedrag en op het werk. Feedback Company ontzorgt, ondersteunt en begeleidt om die ervaring en beleving zo goed mogelijk te maken.

Keuzehulp

Advies in 5 minuten

Om het jou gemakkelijk te maken is de keuzehulp ontwikkeld. Met een aantal gerichte vragen ontvang je binnen enkele werkdagen vrijblijvend advies op basis van jouw behoefte en wensen. Benieuwd welke oplossing bij jou past?

Product Experience (PX)

Wij mogen onszelf als enige onderzoeksbureau ook Official Google Review Partner noemen. Dit zorgt ervoor dat de reviews die jij verzamelt met onze tool getoond worden in Google, met de bekende gele sterren als unieke eyecatcher.

Customer Experience (CX)

Customer Experience Management zorgt voor enthousiaste en loyale klanten. Voor een optimale klantervaring moet je luisteren naar je klanten. Én de juiste vragen stellen. Een kwestie van vraag en antwoord dus. Hoe goed luisteren jullie?

Employee Experience (EX)

Een gelukkig mens is een gezonder mens én een betere employee. Gelukkige medewerkers zijn minder vaak afwezig en werken beter samen. Employee happiness is de motor voor succes. Hoe gelukkig is jouw personeel?

Jarenlange ervaring

Sectorkennis

Bij Feedback Company zijn we letterlijk van alle markten thuis. We werken met mensen die kennis hebben van de verschillende sectoren, waardoor we onze klanten kunnen begeleiden met de specifieke kennis en ervaring die nodig is. Door de flexibiliteit van onze tool zijn wij in staat om in iedere branche effectief onderzoek uit te voeren.

Blog eXperience

Ons medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) is een krachtig hulpmiddel dat jou helpt

Wat is MTO?

Bij Feedback Company zijn we gepassioneerd over het creëren van geweldige werkomgevingen waar medewerkers tevreden zijn en daardoor goed presteren....
Employee Experience centraal

Wat is Employee Experience?

Bij Feedback Company begrijpen we dat medewerkers het kloppende hart van elk bedrijf vormen. Daarom staat Employee Experience centraal in alles wat...

Wat zijn bedrijfsreviews?

Als toonaangevende aanbieder van klantfeedbackoplossingen begrijpt Feedback Company als geen ander de waarde van bedrijfsreviews voor het versterken...
Ontdek de kracht van klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Wat is KTO?

Klanttevredenheid is de sleutel tot het succes van elk bedrijf. Het begrijpen van wat jouw klanten denken en voelen over jouw producten en diensten...
Waarom Customer Experience onderzoek?

Waarom Customer Experience?

Bij Feedback Company begrijpen we als geen ander dat klanttevredenheid en -loyaliteit de hoekstenen zijn van succesvolle bedrijven. Als experts op...

Waarom Product Reviews verzamelen: de sleutel tot succes voor jouw bedrijf

Het verzamelen van productrecensies is cruciaal voor het succes van jouw bedrijf. Ze bieden waardevol inzicht in de ervaringen en meningen van...
Verbeter Customer Experience met Feedback Company: Ontdek Waarom CX Essentieel Is

Wat is Customer Experience?

In een steeds competitievere zakelijke omgeving is het creëren van een uitstekende Customer Experience (CX) een cruciale factor voor het succes van...
Het Belang van Product Reviews: De Kracht van Klantbeoordelingen voor Bedrijven

Wat zijn Product Reviews?

In de huidige digitale wereld, waar consumenten steeds meer afhankelijk zijn van online informatie, spelen product reviews een cruciale rol bij het...
waarom-reviews-verzamelen-belang-feedback-company

Waarom reviews verzamelen? Het belang van klantbeoordelingen

Het verzamelen van reviews is een essentiële strategie geworden voor bedrijven van alle groottes en branches in de moderne zakenwereld, waar...

Waarom negatieve feedback niet direct geplaatst worden

Het achterlaten van feedback is tegenwoordig een integraal onderdeel van het consumentengedrag. We vertrouwen op de ervaringen van anderen om...

Verbeter de Employee Experience (EX) binnen jouw organisatie met deze 4 stappen

Employee Experience (EX) is een hot topic in HR-land. Het gaat erom hoe jouw medewerkers het werk bij jouw organisatie ervaren. Dit omvat alle...

Hoe Product Experience Management (PXM) jouw bedrijf kan laten groeien

In de huidige digitale wereld, waarin consumenten op zoek zijn naar de beste klantervaring, is Product Experience Management (PXM) een cruciale...

Customer Experience Management (CXM): Wat is het en hoe verbeter je het?

Customer Experience Management (CXM) gaat over het beheren van de ervaring die klanten hebben met een merk of product, van het eerste contact tot na...

Verhoog je omzet tot wel 18% met social proof adverteren

Product reviews verzamelen geeft potentiële klanten een betrouwbaar gevoel voordat ze een aankoop doen. Door de reviews openbaar te publiceren wordt...

De groei van Feestartikelenshop.com middels reviews

Feestartikelenshop.com is in 1970 onder de naam “Party Grime Carnaval Shop” opgericht door de opa van de huidige eigenaar, Robin (26 jaar). Het...