Behaal tot 4x meer rendement

In het white paper 'Vier maal meer rendement' leest u praktische tips en voorbeelden om meer tevreden klanten te krijgen.

Download

Haalt u alles uit uw medewerkers?

Er is meer en meer aandacht voor het opleidingsniveau en de tevredenheid van werknemers. Zij zijn de motor van het bedrijf en het belangrijkste kapitaal, dat permanent onderhoud nodig heeft. Hoe (on)tevreden zijn uw medewerkers?

Download
whitepaper medewerkersonderzoek

Klantgericht verzekeringsadvies

In het white paper "Dé sleutel tot een succesvolle transformatie naar excellent klantgericht verzekeringsadvies” leest u hoe u uzelf transformeert tot een klantgerichte adviseur.

Download
E-book advieskantoren

Kosten verlagen en meer enthousiaste klanten

Het is niet de woning, niet de corporatie, niet het onderhoud, maar de klant, de vraag en de ervaringen van de klant die centraal staan bij klantwaardering. Lees in het white paper "Liefde op het eerste klantcontact" hoe woningcorporatie Woonbron werkt aan het verlagen van de operationele kosten en het realiseren van meer enthousiaste klanten.

Download
Woonbron e-book

Van opvang naar ontwikkeling

Wilt u zich ontwikkelen en een professionele opvang zijn? Dan is inzicht in klanttevredenheid hierbij onmisbaar. In ons white paper “Van opvang naar ontwikkeling” leest u hoe u deze transformatie tot klantgerichte kinderopvangorganisatie bereikt.

Download
Kinderopvang e-book