Medewerkers

tevredenheids

onderzoek

Haalt u eruit wat erin zit? Ontvang praktische tips!

Download hier!

Medewerkers

tevredenheids

onderzoek

Waar het vroeger echt ging over tevredenheid, is er inmiddels behoefte aan een breder inzicht in bijvoorbeeld thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid. Geen incidenteel, maar doorlopend inzicht, gekoppeld aan logische momenten in het werkproces en de loopbaan. Dit resulteert in bruikbare onderzoeksresultaten, gerichte verbeteracties en oplossingen om doorlopend te leren en verbeteren.
 
Waarom medewerkerstevredenheidsonderzoek van Tevreden.nl? Bekijk onderstaand filmpje!

 

01

BEVLOGENHEID

Bevlogenheid is energie, meer energie geeft beter resultaat. Deze relatie is meer dan aangetoond. Bevlogen bedrijven presteren beter.

02

METEN IS WETEN

Bevlogenheid in meetbaar. Meetresultaten maken bewust en vormen het vertrekpunt van verbetering.

03

BEINVLOEDBAAR

Bevlogenheid is beïnvloedbaar. Zowel de medewerkers zelf als de organisatie kunnen zijn hiervoor verantwoordelijk.

04

CONTINU EN SAMENHANGEND

Continue informatievoorziening over werkbeleving voedt continu het bewustzijn. Het stelt in staat om te leren. Ontdek de relatie tussen bevlogenheid, klanttevredenheid en bedrijfsprestaties.

05

DUURZAAM INZETBAAR

Bevlogen mensen zijn productiever, voelen zich beter en zijn hierdoor langer inzetbaar. Nog een reden om vinger aan de pols te houden.

06

GOEDE WERKGEVER

Waar willen mensen werken? Waarmee kunt u zich als werkgever onderscheiden?

Geen dikke rapporten meer die in de la verdwijnen

Enig idee hoe sterk de relatie is tussen de betrokkenheid van uw medewerkers en uw bedrijfsresultaat? Die samenhang is heel groot. En dat is te meten. Medewerkersonderzoek van Tevreden.nl levert u dit inzicht. Geen dikke rapporten meer die in de la verdwijnen maar duidelijke adviezen en continu inzicht door het doorlopend meten van de ervaringen.

 

Onze aanpak begint met luisteren, naar u

Welke doelen streeft u na, wat is actueel, wat is uw toekomstbeeld? Op basis hiervan kiezen we de onderzoeksoplossing met de juiste impact voor uw organisatie. Centraal staat de werkrelatie tussen organisatie en medewerker. Beide hebben een eigen verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van deze relatie. Na de analyse van de eerste meting hebben we een vertrekpunt voor een aantal ontwikkelthema’s. Die gaan we volgen door de ontwikkelthema’s vier keer per jaar te meten. Als een vanzelfsprekend onderdeel van de informatievoorziening.

 

Onderzoeksresultaten via dashboarding zichtbaar voor alle betrokkenen

Zo komt bewust een onbewust leerproces op gang. Deze continue informatievoorziening kan worden gecombineerd met scores vanuit het klantonderzoek in één dashboard. Een sterke combinatie! Werkbeleving wordt hiermee, net als klantbeleving, een motor achter continu ontwikkelen. En een promotor van uw organisatie. Vanzelfsprekender kunnen we het niet maken: enthousiaste klanten zijn het resultaat van bevlogen medewerkers!

Help! Welk onderzoek past bij mijn organisatie?

U wilt graag een medewerkersonderzoek uitzetten. Maar welk onderzoek past het best bij uw organisatie? Het vinden van de onderzoeksvorm die bij uw organisatie past vormt een belangrijke stap.

 

In 1 minuut advies op maat

Om u goed op weg te helpen hebben wij de Keuzehulp ontwikkeld. Middels het invullen van een korte vragenlijst krijgt u een advies op maat op basis van uw huidige situatie.

Start Keuzehulp

Welk medewerkersonderzoek past het best bij mijn organisatie?

U wilt graag een medewerkersonderzoek uitzetten. Maar welk onderzoek past het best bij uw organisatie? Het vinden van de onderzoeksvorm die bij uw organisatie past vormt een belangrijke stap. Herkent u zich in één van onderstaande redenen?

 

  1. Het is weer zover! Het jaarlijkse onderzoek staat weer op de planning;
  2. Vanuit de OR en/of directie is er de wens om onderzoek uit te voeren;
  3. Ik wil de resultaten van het onderzoek vergelijken met andere organisaties uit de branche;
  4. Ik heb nog geen ervaring met onderzoek maar wil hier wel graag mee beginnen;
  5. Ik wil het enthousiasme en de werkbeleving van de medewerkers vergroten door te leren en te verbeteren met de uitkomsten;
  6. Ik wil inzicht in de beleving van medewerkers op HR-processen zoals sollicitatie, inwerken, beoordelen functioneren.

Binnen 1 minuut een advies op maat

Om u goed op weg te helpen hebben wij de Keuzehulp ontwikkeld. Middels het invullen van een korte vragenlijst krijgt u binnen 1 minuut een advies op maat op basis van de huidige situatie van uw organisatie.

Start Keuzehulp

Deze organisaties gingen u voor

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken

Tevreden.nl (en websites die onderdeel uitmaken van het domein Tevreden.nl) maakt gebruik van cookies. Privacy policy

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten