team tevreden.nl

Tevreden.nl

Wij bieden de tools en het inzicht om de organisatiedoelen te bereiken

Onze missie

Tevreden.nl geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening. Steeds meer organisaties gebruiken onze onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun imago te verbeteren.

Ons team

Marnix Korterink
Marnix Korterink
Operationeel Directeur
Freek Kruf
Commercieel Directeur
Amer Grgic
Directeur Techniek
Debbie Coster
Strategisch Klantadviseur
Nathalie van Loenhout
Nathalie van Loenhout-Groenendaal
Strategisch Klantadviseur
Hanan Chafia
Strategisch Klantadviseur
Ilya Tiren
Operationeel Klantadviseur
Jos den Edel
Operationeel Klantadviseur
Edwin van Mil
Edwin van Mil
Operationeel Klantadviseur
Kaja Jazvin
HR- & Office Manager

Op zoek naar jouw droombaan?

En wil je werken bij het leukste onderzoeksbureau?

Succesvolle samenwerkingen

  • jan kleverlaan tevreden
    "Het gebruiksgemak is erg groot, na facturatie kan een klant eenvoudig uitgenodigd worden voor een onderzoek. Bij kleine reparaties, als de klant recent nog geweest is en als klanten hebben aangegeven geen onderzoek te willen ontvangen kan deze gemakkelijk overgeslagen worden en de keuze worden vastgelegd. Er zou nog gewerkt kunnen worden aan het versturen van onderzoeken zonder dat we daarvoor een factuur moeten aanmaken en een dashboard waarop de respons, liefst per onderdeel, wordt getoond.We monitoren de onderzoeken en proberen uit de antwoorden af te leiden waar klanten in de toekomst behoefte aan hebben. Goede reviews met bruikbare tips of schoonheidsfoutjes in het proces worden met de klant besproken. Slechte reviews, we ontvangen ze zelden onder een 7, bellen we natuurlijk na en proberen we met de klant op te lossen. In slechts enkele gevallen is dat niet gelukt. Soms onterecht, soms een stevig leermoment……………..Alleen maar 9 en 10 scoren is ook niet geloofwaardig, iedereen maakt wel eens fouten of schat zaken verkeerd in."
    Kleverlaan B.V. – Jan Kleverlaan
  • serviceonly_tevreden
    "De koppeling met Carsystems is ideaal omdat er direct na het werkplaatsbezoek en het uit factureren van de werkzaamheden de klant een korte vragenlijst ontvangt in zijn mailbox, in ons geval over de uitgevoerde APK of Onderhoud. De vragenlijsten zijn kort en bondig waarmee op een snelle manier door de klant een ervaring met ons bedrijf kan worden gegeven.  Ons bedrijf scoort gemiddeld een 8.8 dit is nagenoeg het landelijk gemiddelde welke zijn terug te vinden in een maandelijkse rapportage aangeleverd door Tevreden.nl.Onze scores worden zichtbaar op onze eigen website en zijn ook te vinden middels een Google zoekopdracht, ook in onze marketing uitingen gaan we prat op de behaalde scores. Een voordeel is ook dat als een klant een enquête invult je direct de uitslag ontvangt, zo kun je snel en adequaat handelen waar nodig."
    Service Only – Maurice van der Made
  • Hans Smits - Hercuton
    “Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat de bezoeker een objectief  beeld kan vormen over Hercuton. De uitkomsten van de enquêtes worden dus openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft bezoekers inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners. Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten  welke van toepassing zijn op opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.”
    Hercuton
    Hans Smits - Raad van Bestuur Hercuton

Partners