team tevreden.nl

Tevreden.nl

Wij bieden de tools en het inzicht om de organisatiedoelen te bereiken

Onze missie

Tevreden.nl geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening. Steeds meer organisaties gebruiken onze onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun imago te verbeteren.

Ons team

Marnix Korterink
Marnix Korterink
Operationeel Directeur
Freek Kruf
Commercieel Directeur
Amer Grgic
Directeur Techniek
Debbie Coster
Strategisch Klantadviseur
Nathalie van Loenhout
Nathalie van Loenhout-Groenendaal
Strategisch Klantadviseur
Hanan Chafia
Strategisch Klantadviseur
Ilya Tiren
Operationeel Klantadviseur
Jos den Edel
Operationeel Klantadviseur
Edwin van Mil
Edwin van Mil
Operationeel Klantadviseur
Kaja Jazvin
HR- & Office Manager
Robin Vermeij
Marketing

Op zoek naar jouw droombaan?

En wil je werken bij het leukste onderzoeksbureau?

Succesvolle samenwerkingen

  • Hans Smits - Hercuton
    “Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat de bezoeker een objectief  beeld kan vormen over Hercuton. De uitkomsten van de enquêtes worden dus openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft bezoekers inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners. Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9! Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten  welke van toepassing zijn op opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.”
    Hercuton
    Hans Smits - Raad van Bestuur Hercuton
  • Romee van barneveld
    “Een rapportcijfer krijgen van onze huurders. Dat was even wennen voor de klantenservice van Woonbron. Intussen kijken de klantadviseurs reikhalzend uit naar de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken. De tips en opmerkingen zijn zo concreet, dat we direct verbeteringen kunnen doorvoeren.  Het invullen van de enquête gaat snel en gemakkelijk. Bij elke vraag klikt de huurder een cijfer van een nul tot 10 aan. De vragen gaan onder meer over: de klantenservice, het gesprek met de medewerker, snelheid van werken en de bereikbaar. De resultaten van het onderzoek worden teruggekoppeld naar de klantadviseurs. Een rapportcijfer krijgen is best spannend.”
    Woonbron
    Romee van Barneveld - Manager klantenservice
  • Mirjam Marinus - Friesland Lease
    Twee onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. Een onderzoek is toegespitst op de wagenparkbeheerders en fleetowners, terwijl het onderzoek op leaserijders focust. Voorafgaand aan een accountbezoek wordt er gevraagd naar de ervaren dienstverlening en het nakomen van contractuele afspraken onder de wagenparkbeheerders. De resultaten van dit onderzoek vormt naast inzichten in de ervaren dienstverlening ook direct belangrijke input op het te voeren accountgesprek. De leaserijders worden periodiek allen tenminste eenmaal per jaar gevraagd naar de dienstverlening door Friesland lease voor hen. Tevens wordt onderzocht welke rol Friesland Lease ten aanzien van leaserijders moet innemen; wat verwachten zij van Friesland Lease.
    Friesland Lease
    Mirjam Marinus - Marketing Manager

Partners