Xlens

xlens.tevreden.nl

Datum Online: 14/09/2016

Sector: Retail & Handel

xlens.tevreden.nl

Zicht op vooruitgang

Propositie ondersteunend
Xlens wil doorlopend zicht op de tevredenheid van klanten van Xlens Nederland houden. Met als doel inzicht te verkrijgen in de beleving van de dienstverlening van Xlens (om te leren en te verbeteren) en om reviews van klanten te gebruiken in de ondersteuning van de propositie van Xlens.

Doelgroepen onderzoek
Met de inzichten wil Xlens verder excelleren in klantgerichtheid. Xlens wil focus houden op de wensen en behoeften van klanten om de innovatieve marktleider te blijven die toonaangevend is in klanttevredenheid en een waardevol product levert.
In het onderzoek ligt de nadruk op drie doelgroepen:
* Klanten die een bril van Xlens gekocht en gehouden hebben
* Klanten die een bril van Xlens gekocht en geretourneerd hebben na de proefperiode
* Tevens worden klanten die geen bril gekocht hebben bevraagd over hoe ze de dienstverlening en het advies van Xlens ervaren hebben.

Share

Tweet

Plus 1

Share

Mariola Barth

Consultant

Tel:
010 234 1550
E-mail:
mariola@tevreden.nl

MAIL ONS DIRECT

Voor algemene vragen:

info@tevreden.nl

Voor klanten:

service@tevreden.nl

xlens.tevreden.nl is onderdeel van Retail & Handel

Tevreden.nl (en websites die onderdeel uitmaken van het domein Tevreden.nl) maakt gebruik van cookies. Privacy policy

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten