
Tevredenheidsonderzoek leasemaatschappijen
Met de komst van meer flexibiliteit in mobiliteitsbudgetten en mobiliteitsproducten wordt ook de concurrentie groter. Het is daarom van groot belang om inzichten te verkrijgen in de wensen van zowel de wagenparkbeheerders als de (private) leaserijders. Het is belangrijk om regelmatig de peilstok erin te steken, op verschillende kritische contactmomenten. Juist op de momenten waar het verschil gemaakt kan worden!
De kracht van Tevreden.nl
Real-time
Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.
Doorlopend
Krijg op alle contactmomenten die een berijder of wagenparkbeheerder heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.
Integratie
Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.
Analyseren
Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.
Responsive
De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.
Online vindbaarheid
De online vindbaarheid voor een autobedrijven is is cruciaal. Door het publiceren van reviews wordt jouw website beter vindbaar.
Wij werken o.a. voor

Overtuig met reviews
Klanten baseren hun keuze steeds vaker op ervaringen van andere klanten. Laat daarom aan de buitenwereld zien waarom klanten voor jou gekozen hebben en hoe ze jouw leasemaatschappij beoordelen.
Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door middels van onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw leasemaatschappij inzichtelijk voor iedereen.
Daarnaast zorgen deze reviews ervoor dat jouw website beter vindbaar is in de (lokale) zoekresultaten van Google. Dit helpt jou om klanten te behouden en te overtuigen om voor jou te kiezen.
Koppelingen met externe systemen
Door onze unieke API koppeling is Tevreden.nl in staat om haar onderzoeksoplossingen te koppelen aan externe systemen. Zo worden de reviews uit het onderzoek automatisch doorgeplaatst naar bijvoorbeeld Leasevergelijker.nl
De vragenlijsten op een rijtje

- Evaluatie levering leaseauto
- Evaluatie schadeherstel leaseauto
- Evaluatie zakelijke leaserijder
- Evaluatie wagenparkbeheerder
- Evaluatie private leaserijder
- Evaluatie pechhulp
- Evaluatie werkplaats
- Evaluatie vervangend vervoer
- Ketenpartneronderzoek
- Medewerkersonderzoek
Wat heeft het onderzoek opgeleverd?
Twee onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. Een onderzoek is toegespitst op de wagenparkbeheerders en fleetowners, terwijl het onderzoek op leaserijders focust.
Voorafgaand aan een accountbezoek wordt er gevraagd naar de ervaren dienstverlening en het nakomen van contractuele afspraken onder de wagenparkbeheerders. De resultaten van dit onderzoek vormt naast inzichten in de ervaren dienstverlening ook direct belangrijke input op het te voeren accountgesprek. De leaserijders worden periodiek allen tenminste eenmaal per jaar gevraagd naar de dienstverlening door Friesland lease voor hen. Tevens wordt onderzocht welke rol Friesland Lease ten aanzien van leaserijders moet innemen; wat verwachten zij van Friesland Lease.

Friesland Lease
Mirjam Marinus - Marketing ManagerEen tevreden berijder is een ambassadeur voor je bedrijf. Hij /zij zal zowel in zijn directe omgeving als ook binnen zijn bedrijf de leasemaatschappij promoten. Naast het onafhankelijke karakter/platform hebben wij gekozen voor Tevreden.nl vanwege de heldere vragenlijst en de duidelijke rapportages.

Autolease Midden Nederland
Maarten Bruinsma - DirecteurEven bellen?
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw leasemaatschappij? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.