Tevredenheidsonderzoek voor schadeherstelbedrijven

Tevredenheidsonderzoek schadeherstelbedrijven

Toon jouw kwaliteit en expertise

In een volledig overspannen markt van autoschadeherstel, waar er veel meer aanbod is dan vraag naar schadeherstel is het essentieel om je te onderscheiden. Maar hoe? Ervaringen met jouw bedrijf zijn het beste onderscheidende vermogen om jouw kwaliteit en expertise te tonen. Direct leren van klanten, direct rapporteren aan verzekeraars, leasemaatschappijen of andere ‘betalers’.

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een klant heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit bijvoorbeeld Delta/W of iBoss door de unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

klanttevredenheid_icon

Online vindbaarheid

De online vindbaarheid voor een autobedrijven is cruciaal. Door het publiceren van reviews wordt jouw website beter vindbaar.

Wij werken o.a. voor

Review tevreden

Overtuig met reviews

Klanten baseren hun keuze steeds vaker op ervaringen van andere klanten. Laat daarom aan de buitenwereld zien waarom klanten voor jou gekozen hebben en hoe ze jouw schadeherstelbedrijf beoordelen.

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door middels van onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw schadeherstelbedrijf inzichtelijk voor iedereen.

Daarnaast zorgen deze reviews ervoor dat jouw website beter vindbaar is in de (lokale) zoekresultaten van Google. Dit helpt jou om klanten te behouden en te overtuigen om voor jou te kiezen.

Koppelingen met externe systemen

Door onze unieke API koppeling is Tevreden.nl in staat om haar onderzoeksoplossingen te koppelen aan externe systemen. Zo worden de onderzoeken bijvoorbeeld automatisch verzonden vanuit iBoss of Delta/W.

Evalueer de afhandeling na schade

tevredenheidsonderzoek_autobedrijf

Nodig al jouw klanten uit om de ervaringen na afhandeling van de schade met jou te delen. Leer direct van deze ervaringen en verbeter de kwaliteit van jouw dienstverlening.

Niet alleen is bekend welke klant welke ervaring heeft, maar ook op welk(e) product, dienst, team of medewerker de ervaring betrekking heeft. Zo is het mogelijk om medewerkers die van hun klanten lage scores krijgen gericht te coachen in het verbeteren van hun vaardigheden.

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

 

Het is de eerste keer dat wij een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. In het verleden hebben we het weleens overwogen, maar de beschikbare methodes waren ingewikkeld en tijdrovend. De tool van Tevreden.nl is gemakkelijk in gebruik en een stuk professioneler. We werken met Delta/W en hebben Tevreden.nl gekoppeld aan ons backofficesysteem. Daardoor kunnen we automatisch enquêtes kunnen versturen. Aan het eind van elke week hoeven we aan te vinken welke klanten een vragenlijst dienen te ontvangen.

Het is ook  mogelijk om de resultaten van onderzoek te publiceren op je website. Een waardevol marketing-instrument. Goede klantbeoordelingen vergroten het klantvertrouwen en versterken je positie ten opzichte van concurrenten. Op de website van Autoschade Winterswijk kunnen klanten zien dat het bedrijf gemiddeld een 9,5 scoort. Dennis: “De optie om klantreviews te delen op de website is een grote meerwaarde. We hebben alleen nog maar positieve feedback gekregen van klanten. Voor ons de perfecte marketing. En het werkt echt. Ik merk dat bij mezelf ook. Als ik op een website van een groot bedrijf lees dat klanten de service beoordelen met een 8 of hoger, dan denk ik al snel: dat zal wel prima zijn. Echt een mooie tool om vertrouwen te wekken dus.”

Dennis Kolste - autoschade winterswijk
Autoschade Winterswijk
Dennis Kolsté - Eigenaar

Even bellen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw schadeherstelbedrijf? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 title="" id="none"]
Gratis webinar: Succesvol medewerkersonderzoek in 45 minuten
Meld je hier aan
close-image