Tevredenheidsonderzoek voor verhuurbedrijven

Tevredenheidsonderzoek autoverhuur

Ervaringen van klanten zijn de beste graadmeter

De prijs is belangrijk bij het huren van een auto, maar de betrouwbaarheid van de verhuurder speelt zeker een grote rol. Is de gevraagde auto er? Worden er ten onrechte aanvullende verzekeringen verkocht? Zijn de afspraken over retourneren duidelijk? De beste graadmeter om de kwaliteit van organisaties op onafhankelijke en betrouwbare manier weer te geven, zijn de klantervaringen.

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een klant heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het CRM systeem door de unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

klanttevredenheid_icon

Online vindbaarheid

De online vindbaarheid voor een autoverhuurbedrijven is cruciaal. Door het publiceren van reviews wordt jouw website beter vindbaar.

Ketensamenwerking is de toekomst

Verhuurbedrijven zoeken steeds vaker de samenwerking binnen de keten. Denk aan de verzekeringsmaatschappij of de schadehersteller. Ketensamenwerking leidt tot betere resultaten, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?

Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie. Dit is een noodzakelijk onderdeel om te weten wat er beter kan en snel te kunnen reageren en bijsturen waar nodig.

Klanten aan het woord

Klanttevredenheidsonderzoek staat voor gebruikersvriendelijkheid – in de eerste instantie voor de klant – maar zeker ook voor ons, centraal. Autobedrijf.tevreden.nl biedt een gebruikersvriendelijk product voor zowel de respondent als voor ons. De vragenlijsten zijn volledig responsive en goed leesbaar op ieder apparaat. Dat is onder andere een van de redenen geweest om de samenwerking met autobedrijf.tevreden.nl aan te gaan. De klanten die je zeer positief beoordelen op je service en klanttevredenheid worden dan ook vanzelf ambassadeurs voor je bedrijf.

peter bosch tevreden
AutoHaas Apeldoorn
Peter Bosch - Marketing

Onderscheidend vermogen in de automotive branche bereik je door continu te luisteren naar je klant en ook stappen te durven zetten in de dienstverlening. Sinds november 2009 hebben wij al een samenwerking met Tevreden.nl en sinds september 2011 is er een samenwerkingsovereenkomst met alle Bosch Car Service bedrijven. Met het onderzoeksplatform kunnen we op vestigingsniveau onze onderzoeksresultaten bekijken. Ook belangrijk is dat we onze resultaten kunnen benchmarken met andere Bosch bedrijven. Dit houdt ons scherp.

jan kleverlaan tevreden
Jan Kleverlaan
Jan Kleverlaan - eigenaar

De waarderingen vanuit de tevredenheidsonderzoek draagt bij in de verkoop. Maar liefst 20% van de klanten beantwoord de vraag waarom men bij dit autobedrijf een auto koopt dat men niets negatiefs kon vinden op internet. Dit geeft aan hoe belangrijk het is dat je bestaande klanten als ambassadeur fungeren als ze tevreden zijn. Wekelijks worden bij het autobedrijf door de afdeling klanttevredenheid de reviews doorgenomen met de medewerkers en worden er daadwerkelijk pluimen uitgedeeld aan collega’s. 

marco-van-beek testimonial
Marco van Beek
Marco van Beek - eigenaar

Wij werken o.a. voor

XLrent_tevreden

dewaalautoverhuur_tevreden

Meer weten?

Aan de slag met het verbeteren van de klant- en of medewerkerstevredenheid?

Laat weten over welk onderzoek je graag meer info wilt ontvangen en wij nemen binnen 1 werkdag contact op.

[contact-form-7 title="" id="none"]