Tevredenheidsonderzoek voor verhuurbedrijven

Tevredenheidsonderzoek voor verhuurbedrijven

Ervaringen van klanten zijn de beste graadmeter

De prijs is belangrijk bij het huren van een auto, maar de betrouwbaarheid van de verhuurder speelt zeker een grote rol. Is de gevraagde auto er? Worden er ten onrechte aanvullende verzekeringen verkocht? Zijn de afspraken over retourneren duidelijk?De beste graadmeter om de kwaliteit van organisaties op onafhankelijke en betrouwbare manier weer te geven, zijn de klantervaringen.

Waarom kiezen voor

autoverhuur.tevred
mock-up-dashboard

Dagelijkse interne sturing

Een groot voordeel van continu onderzoek is dat uw verhuurbedrijf niet eenmaal per jaar nieuwe resultaten heeft, maar dagelijks of zelfs elk uur. Onderzoek deelervaringen van aankoop van afhalen, inname en kort verhuur.

Hiermee wordt klanttevredenheid een onderdeel van de dagelijkse sturing van klantcontactcentra, vestigingen en alle onderdelen en medewerkers van de organisatie met klantcontact.


 

reviews autoverhuur tevreden

Online vindbaarheid

In alle vragenlijsten is een review vraag opgenomen. Publiceer de onderzoeksresultaten om de online vindbaarheid van uw verhuurbedrijf aanzienlijk te verhogen. Deze reviews worden automatisch door geplaatst naar Google.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. De dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

API koppeling tevreden

Unieke API Koppeling

Met de unieke API is is het gehele traject van tevredenheidsonderzoek te automatiseren. Van uitnodigen vanuit uw DMS/CMS pakket tot ophalen van resultaten.

Gebruikt u Comfisoft? Dan bestaat er al een kant- en klare koppeling.


Responsive-vragenlijsten

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Ketensamenwerking Tevreden

Samen sterk

Verhuurbedrijven zoeken steeds vaker de samenwerking binnen de keten. Denk aan de verzekeringsmaatschappij of de schadehersteller. Ketensamenwerking leidt tot betere resultaten, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?

Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie. Dit is een noodzakelijk onderdeel om te weten wat er beter kan en snel te kunnen reageren en bijsturen waar nodig.

Meer info ketensamenwerking

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

Klanttevredenheidsonderzoek staat voor gebruikersvriendelijkheid – in de eerste instantie voor de klant – maar zeker ook voor ons, centraal. Autobedrijf.tevreden.nl biedt een gebruikersvriendelijk product voor zowel de respondent als voor ons. De vragenlijsten zijn volledig responsive en goed leesbaar op ieder apparaat. Dat is onder andere een van de redenen geweest om de samenwerking met autobedrijf.tevreden.nl aan te gaan. De klanten die je zeer positief beoordelen op je service en klanttevredenheid worden dan ook vanzelf ambassadeurs voor je bedrijf.

peter bosch tevreden
AutoHaas Apeldoorn
Peter Bosch - Marketing

Onderscheidend vermogen in de automotive branche bereik je door continu te luisteren naar je klant en ook stappen te durven zetten in de dienstverlening. Sinds november 2009 hebben wij al een samenwerking met Tevreden.nl en sinds september 2011 is er een samenwerkingsovereenkomst met alle Bosch Car Service bedrijven. Met het onderzoeksplatform kunnen we op vestigingsniveau onze onderzoeksresultaten bekijken. Ook belangrijk is dat we onze resultaten kunnen benchmarken met andere Bosch bedrijven. Dit houdt ons scherp.

jan kleverlaan tevreden
Jan Kleverlaan
Jan Kleverlaan - eigenaar

De waarderingen vanuit de tevredenheidsonderzoek draagt bij in de verkoop. Maar liefst 20% van de klanten beantwoord de vraag waarom men bij dit autobedrijf een auto koopt dat men niets negatiefs kon vinden op internet. Dit geeft aan hoe belangrijk het is dat je bestaande klanten als ambassadeur fungeren als ze tevreden zijn. Wekelijks worden bij het autobedrijf door de afdeling klanttevredenheid de reviews doorgenomen met de medewerkers en worden er daadwerkelijk pluimen uitgedeeld aan collega’s. 

marco-van-beek testimonial
Marco van Beek
Marco van Beek - eigenaar

Klaar om te starten met meten?

Klantenonderzoek

Nodig al uw klanten uit om de ervaringen van het afhalen, inname en kort verhuur met u te delen. Leer direct van deze ervaringen en verbeter uw bedrijfsprocessen.

 Aan de slag

Meer informatie
  • Koppeling CMS/DMS
  • Koppeling Comfisoft
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Unieke API koppeling
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen

Medewerkersonderzoek

Speciaal voor de automotivebranche hebben wij een branchebreed medewerkersonderzoek ontwikkeld. Dit onderzoek spitst zich toe op een aantal thema’s, waaronder bevlogenheid (ENPS), werksfeer, leidinggevende, samenwerking en persoonlijke ontwikkeling. Na de nulmeting kunt u kiezen voor een optioneel verdiepend onderzoek op een aantal van deze thema's waarop u wilt verbeteren.

Aan de slag

Meer informatie
  • Real-time online dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste klanten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Aan de slag

Meer informatie
  • Alles uit klantenonderzoek
  • Alles uit medewerkers onderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard
  • Voor organisaties die écht willen verbeteren