Bouw & wonen tevreden

Tevredenheidsonderzoek bouwbedrijven

Klantgericht bouwen is de trend

Hoe houd je met je bouwbedrijf jouw opdrachtgevers tevreden? Hoe verloopt de communicatie tussen de deelnemers van een project? Hoe staat het met de kwaliteit van de samenwerking tussen de deelnemers? Hoe weet je wat goed gaat en wat beter kan?

Verstuur tijdens het bouwtraject 4 keer een evaluatiemoment. Dit is bij opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg. Doordat je real-time inzicht krijgt in de feedback die opdrachtgevers geven ben je in staat om direct te sturen wanneer dit nodig is om de kwaliteit van jouw dienstverlening te verbeteren.

Hercuton bouwt aan tevreden klanten

Waarom Hercuton door een onafhankelijke partij doorlopend klanttevredenheidsonderzoek laat uitvoeren? Check de korte animatiefilm.

Logo Hercuton tevreden

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle essentiële contactmomenten doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

API_icon

Evaluaties

Is er een opdracht verstrekt om nieuwbouw te realiseren? Verstuur dan tijdens het bouwtraject 4 keer een evaluatiemoment. Dit is bij opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.

Teamwork_icon

Ketensamenwerking

Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? Met een heldere meting krijgen ketenpartners inzicht in de prestaties.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

Alleen ga je sneller, samen kom je verder

Bouwbedrijven zoeken steeds vaker de samenwerking binnen de keten. Denk aan de aannemers, schilders en leveranciers. Ketensamenwerking leidt tot betere resultaten, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?

Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie. Dit is een noodzakelijk onderdeel om te weten wat er beter kan en snel te kunnen reageren en bijsturen waar nodig.

Wij werken o.a. voor

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

  • Hans Smits - Hercuton
    “Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat de bezoeker een objectief  beeld kan vormen over Hercuton. De uitkomsten van de enquêtes worden dus openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft bezoekers inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners. Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9! Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten  welke van toepassing zijn op opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.”
    Hercuton
    Hans Smits - Raad van Bestuur Hercuton

De vragenlijsten op een rijtje

Responsive-vragenlijsten-kinderopvang
  • Opdrachtverstrekking
  • Projectvoortgang
  • Oplevering
  • Nazorg
  • Ketenpartneronderzoek
  • Medewerkersonderzoek

Even bellen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bouwbedrijf? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 title="" id="none"]