Bouw & wonen tevreden

Tevredenheidsonderzoek voor bouwbedrijven

Klantgericht bouwen is de trend

Hoe houdt u met uw bouwbedrijf uw opdrachtgevers tevreden? Hoe verloopt de communicatie tussen de deelnemers van een project? Hoe staat het met de kwaliteit van de samenwerking tussen de deelnemers? Hoe weet u wat goed gaat en wat beter kan? Steeds meer bouwbedrijven onderkennen doorlopend zicht op klanttevredenheid als sleutel tot zakelijk succes.

Waarom kiezen voor

bouwbedrijf.tevreden.nl?
vergrootglas tevreden

Dagelijkse interne sturing

Een groot voordeel van continu onderzoek is dat uw bouwbedrijf niet eenmaal per jaar nieuwe resultaten heeft, maar dagelijks of zelfs elk uur. Zo meet u de ervaring bij opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en aftersales.

Hiermee wordt klanttevredenheid een onderdeel van de dagelijkse sturing van klantcontactcentra, vestigingen en alle onderdelen en medewerkers van de organisatie met klantcontact.


 

Voorbeeld vragenlijsten bouwbedrijf

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. De dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Ketensamenwerking Tevreden

Ketensamenwerking

Bouwbedrijven zoeken steeds vaker de samenwerking binnen de keten. Denk aan de aannemers en leveranciers. Ketensamenwerking leidt tot betere resultaten, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?

Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie. Dit is een noodzakelijk onderdeel om te weten wat er beter kan en snel te kunnen reageren en bijsturen waar nodig.

Meer info ketensamenwerking

Hercuton bouwt aan tevreden klanten

Waarom Hercuton door een onafhankelijke partij doorlopend klanttevredenheidsonderzoek laat uitvoeren? Check de korte animatiefilm.

Logo Hercuton tevreden

Klaar om te starten met meten?

Klantenonderzoek

Nodig al uw klanten uit om de ervaringen van opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en aftersales met u te delen. Met het inzicht in deze resultaten werkt u aan een optimaal klantgerichte dienstverlening.

Aan de slag

Meer info
  • Koppeling CMS/DMS
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Uitnodigen in eigen huisstijl

Medewerkersonderzoek

Waar het vroeger echt ging over tevredenheid, is er inmiddels behoefte aan een breder inzicht in bijvoorbeeld thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid en leiderschap. Het onderzoek kan zich ook richten op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten. Dit resulteert in bruikbare onderzoeksresultaten en gerichte verbeteracties.

Aan de slag

Meer informatie
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Uitnodigen in eigen huisstijl
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste klanten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Aan de slag

Meer info
  • Alles uit klantenonderzoek
  • Alles uit medewerkers onderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard
In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link