
Tevredenheidsonderzoek installatie- en onderhoudsbedrijven
Klant- en servicegericht onderhoud
Als vakkundig specialist zorgt jouw organisatie voor de aanleg en onderhoud van installaties. Denk aan verwarmingsinstallatie, luchtbehandeling, koeling, regeltechniek, dakbedekking, sanitair en loodgieterswerkzaamheden. De verwachting van de opdrachtgever is dat deze werkzaamheden klant- en servicegericht worden uitgevoerd. Maar in hoeverre voldoet jouw organisatie aan deze verwachting?
Evalueer het dagelijkse- en planmatige onderhoud bij de opdrachtgevers. Dit kunnen particulieren, maar ook aannemers, bedrijven en woningbouwverenigingen zijn.
Doordat je real-time inzicht krijgt in de feedback die opdrachtgevers geven ben je in staat om direct te sturen wanneer dit nodig is om de kwaliteit van jouw dienstverlening te verbeteren.
De kracht van Tevreden.nl
Real-time
Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.
Doorlopend
Krijg op alle essentiële contactmomenten doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.
Integratie
Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.
Analyseren
Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.
Responsive
De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.
Begeleiding
Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.
Ketensamenwerking
Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? Met een heldere meting krijgen ketenpartners inzicht in de prestaties.
Huisstijl
De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.
Alleen ga je sneller, samen kom je verder
Installatiebedrijven zoeken steeds vaker de samenwerking binnen de keten. Denk aan de samenwerking met bouwbedrijven, aannemers en woningcorporaties. Ketensamenwerking leidt tot betere resultaten, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?
Een groot aantal corporaties maakt gebruikt van onze online onderzoeksportal dat continue evalueren mogelijk maakt: bewoners worden direct, online, op het juiste moment, met de juiste vragen, naar hun ervaringen gevraagd. Zodra een ervaring binnenkomt wordt dit meteen gedeeld met alle betrokken partijen bij het project (van aannemer tot schilder en dakdekker). Het delen van de resultaten gebeurt per e-mail en via het real-time online dashboard. Zo is iedereen direct op de hoogte van de bewonerservaringen en kan er tijdig worden bijgestuurd als de resultaten tegenvallen.
Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie.
Wij werken o.a. voor
De vragenlijsten op een rijtje

- Dagelijks onderhoud
- Planmatig onderhoud
- Klachtenafhandeling
- Opdrachtverstrekking
- Projectvoortgang
- Oplevering
- Nazorg
- Ketenpartneronderzoek
- Medewerkersonderzoek
Even bellen?
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.