evenement onderzoek header

Tevredenheidsonderzoek voor evenementen

Hoe is het evenement ervaren?

Of het nu gaat om een zomerkamp, festival, congres of sportevenement, het is altijd belangrijk om te weten hoe de bezoeker /deelnemer het evenement heeft ervaren. Er komt namelijk best wel wat kijken bij het organiseren van een evenement. Denk aan het regelen van personeel en vrijwilligers, de marketing, uitnodigingen, samenwerkingen met partners, ticketverkoop, catering, parking en ga zo maar door. Als organisator probeer je dit allemaal in goede banen te leiden. Maar hoe heeft de bezoeker dit ervaren? Hoe kan je het bij een volgend evenement nóg beter doen?

Hiervoor is inzicht nodig in de kwaliteit van de dienstverlening. Evalueer op doorlopende basis de ervaringen van jouw bezoekers. Doordat je real-time inzicht krijgt in de feedback die klanten geven ben je in staat om direct te sturen wanneer dit nodig is om de kwaliteit van jouw dienstverlening te verbeteren. Op deze manier blijf je werken aan de tevredenheid en kun je je onderscheiden ten opzichte van de concurrent.

Deze events gingen je voor

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle essentiële contactmomenten doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

Teamwork_icon

Ketensamenwerking

Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? Met een heldere meting krijgen ketenpartners inzicht in de prestaties.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

Google-rich-snippets

Online reviews

Wist je dat bijna 80% van de internetgebruikers hun keuze laten beïnvloeden door online reviews? Laat daarom aan de buitenwereld zien waarom bezoekers voor jouw evenement hebben gekozen en hoe ze het ervaren hebben. In alle onderzoeken van Tevreden.nl is een review vraag opgenomen. De reviews worden automatisch geïndexeerd door Google (gele sterren) wat bijdraagt aan de vind- zichtbaarheid van jouw website of ticketshop.

evenementen onderzoek

Onderzoek op ieder device

Alle vragenlijsten van Tevreden.nl zijn volledig responsive. Dit betekent dat ze op ieder apparaat (mobiel, tablet, laptop) perfect zijn in te vullen. Zeker in de evenementenbranche is het niet altijd vanzelfsprekend dat je beschikt over een e-mailadres om het onderzoek naar toe te sturen.

Een toenemende trend is dan ook dat organisaties een tablet gebruiken om alsnog het evenement te laten beoordelen. Dit doen zij door de tablet op een strategische plek te plaatsen, denk aan de balie of bij de kassa, en de bezoekers hierop te wijzen.

onderzoek via whatsapp

Social Media & WhatsApp

Iedereen zit tegenwoordig wel op social media of heeft WhatsApp op zijn telefoon staan. Doordat de onderzoeksoplossing van Tevreden.nl gemakkelijk te koppelen is aan externe systemen is het mogelijk om geautomatiseerd onderzoek te versturen via Social Media en WhatsApp.

Bestaande klanten van Tevreden.nl die al op deze manier onderzoek uitvoeren zien een explosieve stijging van soms wel 20% in de response.

De vragenlijsten op een rijtje

De vragenlijsten zijn meertalig in te stellen. Dus zeker als jouw doelgroep meerdere nationaliteiten bevat, is een meertalige vragenlijst van essentieel belang bij het behalen van een goede response.

tevredenheidsonderzoek_autobedrijf
  • Vrijwilligersonderzoek
  • Beurs- en congresonderzoek
  • Festivalonderzoek
  • Sportevenement onderzoek
  • Symposium onderzoek
  • Seminar onderzoek
  • Klachtenafhandeling
  • Ketenpartneronderzoek
  • Medewerkersonderzoek

Even bellen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 title="" id="none"]