Podium header 1

Tevredenheidsonderzoek voor podia

Al meer dan 60.000 meningen verwerkt

In de schijnwerpers, iedere dag opnieuw. U zet zich er met hart en ziel voor in, om te zorgen dat uw bezoekers tevreden zijn. Maar hoe tevreden zijn uw bezoekers eigenlijk? Waar liggen de kansen en zijn er bedreigingen? Wat kunt u er aan doen om de kwaliteit verder te verbeteren?

Waarom kiezen voor

podium.tevreden.nl?
mock-up-dashboard

Dagelijkse interne sturing

Inzicht in de ervaringen en verwachtingen van uw klanten en uw medewerkers is essentieel. Zo weet u precies welke punten aandacht verdienen: bereikbaarheid, parkeergemak, comfort, kwaliteit van de voorstelling, service of horeca?

Het platform podium.tevreden.nl helpt u hierbij door beoordelingen van uw bezoekers doorlopend inzichtelijk te maken.

Zo evalueert u de volgende contactmomenten:

  • Evaluatie podium door bezoekers
  • Evaluatie podium door gezelschap
  • Evaluatie festival door bezoekers
  • Evaluatie festival door gezelschap

 

Autolease midden nederland google

Online vindbaarheid

In alle vragenlijsten is een review vraag opgenomen. Publiceer de onderzoeksresultaten om de online vindbaarheid van uw podia aanzienlijk te verhogen. Deze reviews worden automatisch door geplaatst naar Google en zijn middels een widget te plaatsen op uw eigen website.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. De dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Responsive-vragenlijsten

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Klaar om te starten met meten?

Klantenonderzoek

Nodig al uw bezoekers uit om de ervaringen van podium en evenementen met u te delen. Met het inzicht in deze resultaten werkt u aan een optimaal klantgerichte dienstverlening.

Aan de slag

Meer info
  • Koppeling ticketsysteem
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Uitnodigen in eigen huisstijl

Medewerkersonderzoek

Tevreden.nl heeft een branchebreed medewerkersonderzoek ontwikkeld welke zich richt op een aantal thema’s, waaronder bevlogenheid (ENPS), werksfeer, leidinggevende, samenwerking en persoonlijke ontwikkeling. Na de nulmeting kunt u kiezen voor een optioneel verdiepend onderzoek op een aantal van deze thema's waarop u wilt verbeteren.

Aan de slag

Meer info
  • Real-time dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste klanten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Aan de slag

Meer info
  • Alles uit klantenonderzoek
  • Alles uit medewerkers onderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard
In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link