Recreatiebranche onderzoek

Tevredenheidsonderzoek voor recreatiebranche

Onderscheiden door klantbinding

Door hogere consumentenbestedingen is de vraag naar recreatie de afgelopen jaren gestegen. Ook het aanbod en de diversiteit van het aanbod zijn verder toegenomen, waardoor er veel concurrentie blijft. Ondernemingen moeten zich daarom onderscheiden om klanten aan zich te binden en aantrekkelijk te blijven voor herhaalbezoek. Maar hoe weet je wat er op dit moment goed gaat en waar je nog op kan verbeteren om het beter te doen dan de concurrent?

Hiervoor is inzicht nodig in de kwaliteit van de dienstverlening. Evalueer op doorlopende basis de ervaringen van jouw klanten. Doordat je real-time inzicht krijgt in de feedback die klanten geven ben je in staat om direct te sturen wanneer dit nodig is om de kwaliteit van jouw dienstverlening te verbeteren. Op deze manier blijf je werken aan de klanttevredenheid en kun je je onderscheiden ten opzichte van de concurrent.

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle essentiële contactmomenten doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

Teamwork_icon

Ketensamenwerking

Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? Met een heldere meting krijgen ketenpartners inzicht in de prestaties.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

Google-rich-snippets

Online reviews

Wist je dat bijna 80% van de internetgebruikers hun keuze laten beïnvloeden door online reviews? Laat daarom aan de buitenwereld zien waarom klanten voor jou gekozen hebben en hoe ze jouw organisatie beoordelen. In alle onderzoeken van Tevreden.nl is een review vraag opgenomen. De reviews worden automatisch geïndexeerd door Google (gele sterren) wat bijdraagt aan de vind- zichtbaarheid van jouw website.

bres accommodaties tevreden

Onderzoek op ieder device

Alle vragenlijsten van Tevreden.nl zijn volledig responsive. Dit betekent dat ze op ieder apparaat (mobiel, tablet, laptop) perfect zijn in te vullen. Zeker in de recreatiebranche is het niet altijd vanzelfsprekend dat je beschikt over een e-mailadres om het onderzoek naar toe te sturen.

Een toenemende trend is dan ook dat organisaties een tablet gebruiken om alsnog de dienstverlening te laten beoordelen. Dit doen zij door de tablet op een strategische plek te plaatsen, denk aan de balie of bij de kassa, en de klanten hierop te wijzen.

onderzoek via whatsapp

Social Media & WhatsApp

Iedereen zit tegenwoordig wel op social media of heeft WhatsApp op zijn telefoon staan. Doordat de onderzoeksoplossing van Tevreden.nl gemakkelijk te koppelen is aan externe systemen is het mogelijk om geautomatiseerd onderzoek te versturen via Social Media en WhatsApp. Bestaande klanten van Tevreden.nl die al op deze manier onderzoek uitvoeren zien een explosieve stijging in de response. 

De vragenlijsten op een rijtje

De vragenlijsten zijn meertalig in te stellen. Dus zeker als jouw doelgroep meerdere nationaliteiten bevat, is een meertalige vragenlijst van essentieel belang bij het behalen van een goede response.

Responsive-vragenlijst-woco
  • Vrijwilligersonderzoek
  • Ledenonderzoek (abonnementhouders)
  • Belevingsonderzoek
  • Klachtenafhandeling
  • Evaluatie na evenement
  • Evaluatie na verblijf (hotel/jachthaven)
  • Evaluatie na bezoek
  • Ketenpartneronderzoek
  • Medewerkersonderzoek

Even bellen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 title="" id="none"]