tevreden gastouder header

Tevredenheidsonderzoek voor gastouder(bureaus)

Hoe houdt u als gastouder(bureau) uw vraagouders tevreden?

Hoe weet u wat er goed gaat en wat beter kan? Steeds meer gastouderbureaus onderkennen klanttevredenheid als sleutel tot zakelijk succes. Met de onderzoeken op gastouder.tevreden.nl kunt u zelf eenvoudig professioneel onderzoek uitvoeren, resultaten bekijken en verbeteringen realiseren.

Waarom kiezen voor

ga
Google bedrijfspagina kinderopvang

Online vindbaarheid

In alle vragenlijsten is een review vraag opgenomen. Publiceer de onderzoeksresultaten om de online vindbaarheid van uw organisatie aanzienlijk te verhogen. Deze reviews worden automatisch door geplaatst naar Google. Dit zorg voor extra websitebezoekers.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. Vraag de gastouders en vraagouders om uw dienstverlening te beoordelen met de jaarlijkse evaluatie. De dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Responsive-vragenlijsten-kinderopvang

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Sneller en veel minder administratieve rompslomp

Jaarlijks evalueert u de opvangdienst die u aan ouders biedt. Enerzijds bevraagt u uw klanten en anderzijds bevraagt u uw gastouders. Deze evaluaties maken tevens onderdeel uit van het inspectierapport van de GGD, wat tot dit moment een hele administratieve kluif is. Daarom hebben we basisevaluaties ontwikkeld, die dit proces versimpelen.

Met het makkelijke online programma stuurt u een evaluatie uit naar uw klanten. U ontvangt de resultaten in uw dashboard en kunt ze inzetten ter ondersteuning van de mondelinge evaluatie, door ze te verwerken in uw gespreksverslag. Omdat de vragenlijsten goed in te vullen zijn op laptop, tablet en telefoon kunt u ter plekke een evaluatie van een gastouder invoeren.

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

Hoge kwaliteit betekent dat je moet investeren in de ontwikkeling van je medewerkers, want zij vormen het hart van onze organisatie. Ik doe samen met Tevreden.nl al jaren onderzoek naar medewerkerstevredenheid. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Maar we gaan nu een stap verder. We willen bevlogenheid stimuleren. Daarin zit nog meer positieve actie. Een medewerker die vertrouwen heeft in zichzelf, flexibel durft te zijn, ter plekke een oplossing verzint voor een probleem. Die hebben we nu nodig.

Berend botje kinderopvang
Kinderopvang Berend Botje

Klaar om te starten met meten?

 

Klantenonderzoek

Weet u wat vraagouders en gastouders van de kwaliteit van uw organisatie vinden? Meet de kwaliteit van deelthema’s als de opvanglocatie, risico-inventarisatie en kwaliteit van opvang. Door middel van onafhankelijk, professioneel (doorlopend) onderzoek krijgt u inzicht in de tevredenheid. Evalueer jaarlijkse de ervaringen van vraagouders en gastouders

Aan de slag Meer info
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Unieke API koppeling
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen

Medewerkersonderzoek

Speciaal voor de kinderopvangbranche hebben wij een branchebreed medewerkerstevredenheidsonderzoek ontwikkeld. Dit onderzoek spitst zich toe op een aantal thema’s, waaronder bevlogenheid (ENPS), werksfeer, leidinggevende, en persoonlijke ontwikkeling. U ziet uw eigen resultaten en die van het landelijke benchmark in een overzichtelijk dashboard.

Aan de slag Meer info
  • Real-time online dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste klanten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Aan de slag Meer info
  • Alles uit klantenonderzoek
  • Alles uit medewerkersonderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard
In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link