tevreden gastouder header

Tevredenheidsonderzoek voor gastouder(bureaus)

GGD Inspectierapport? Simpel en snel!

Jaarlijks evalueert u de opvangdienst die u aan ouders biedt. Enerzijds bevraagt u uw klanten en anderzijds bevraagt u uw gastouders. Deze evaluaties maken tevens onderdeel uit van het inspectierapport van de GGD, wat tot dit moment een hele administratieve kluif is. Daarom hebben we basisevaluaties ontwikkeld, die dit proces versimpelen.

Met het makkelijke online programma stuurt u een evaluatie uit naar uw klanten. U ontvangt de resultaten in uw dashboard en kunt ze inzetten ter ondersteuning van de mondelinge evaluatie, door ze te verwerken in uw gespreksverslag. Omdat de vragenlijsten goed in te vullen zijn op laptop, tablet en telefoon kunt u ter plekke een evaluatie van een gastouder invoeren.

Tevreden.nl helpt gastouder(bureaus) verbeteren

Aedes_icon

GGD inspectie

De vragenlijsten voldoen inhoudelijk aan de eis van het GGD inspectierapport om de ervaringen van klanten te meten.

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

klanttevredenheid_icon

Online vindbaarheid

De online vindbaarheid voor een gastouder(bureau) is cruciaal. Door het publiceren van reviews wordt jouw website beter vindbaar.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

Medewerkersonderzoek gastouder(bureaus)

We zien nog vaak een traditionele aanpak waarbij in de meeste organisaties maximaal één keer per twee jaar werkbeleving in kaart wordt gebracht: lange vragenlijst, dik rapport, presentatie en verbeterplan. En dan maar hopen op een stijgende lijn.

Wij geloven erin dat continu onderzoek veel meer toegevoegde waarde heeft. Er zijn 15 verschillende thema's waar een medewerker zijn mening over kan geven. Denk aan:

  • Cultuur
  • Werksfeer en samenwerking
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Bevlogenheid
  • Communicatie
  • Duurzame inzetbaarheid

In elk thema is een open vraag opgenomen om de medewerker te activeren ook zelf ideeën of oplossingen ter verbetering van het thema aan te dragen.

Uit ervaring weten wij dat wanneer je inzoomt op de genoemde verbeterpunten, deze ontwikkelthema’s actueel onder de aandacht blijven van zowel directie als medewerkers.

Tevredenheidsonderzoeken gastouder(bureaus)

tevredenheidsonderzoek_autobedrijf
  • Jaarlijkse evaluatie gastouders
  • Jaarlijkse evaluatie vraagouders
  • Medewerkersonderzoek

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

Hoge kwaliteit betekent dat je moet investeren in de ontwikkeling van je medewerkers, want zij vormen het hart van onze organisatie. Ik doe samen met Tevreden.nl al jaren onderzoek naar medewerkerstevredenheid. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Maar we gaan nu een stap verder. We willen bevlogenheid stimuleren. Daarin zit nog meer positieve actie. Een medewerker die vertrouwen heeft in zichzelf, flexibel durft te zijn, ter plekke een oplossing verzint voor een probleem. Die hebben we nu nodig.

Berend botje kinderopvang
Kinderopvang Berend Botje

Even bellen of mailen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw gastouder(bureau)? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 title="" id="none"]
Gratis webinar: Succesvol medewerkersonderzoek in 45 minuten
Meld je hier aan
close-image