Tevredenheidsonderzoek overig

Klanttevredenheidsonderzoek in iedere branche

Tevreden.nl geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening. Steeds meer organisaties gebruiken onze onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun imago te verbeteren.

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een ouder heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit uw CRM of Social Media applicatie door onze unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

klanttevredenheid_icon

Online vindbaarheid

De online vindbaarheid voor organisatie is cruciaal. Door het publiceren van reviews wordt jouw website beter vindbaar.

Wij werken o.a. voor

Review tevreden

Overtuig potentiële klanten met reviews

Oriënterende klanten baseren hun keuze voor de juiste organisatie steeds vaker op ervaringen van andere. Laat zien waarom klanten voor jou gekozen hebben en hoe ze jouw organisatie beoordelen.

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door middels van onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt jou om klanten te behouden en te overtuigen.

Medewerkersonderzoek

We zien nog vaak een traditionele aanpak waarbij in de meeste organisaties maximaal één keer per twee jaar werkbeleving in kaart wordt gebracht: lange vragenlijst, dik rapport, presentatie en verbeterplan. En dan maar hopen op een stijgende lijn.

Wij geloven erin dat continu onderzoek veel meer toegevoegde waarde heeft. Er zijn 15 verschillende thema's waar een medewerker zijn mening over kan geven. Denk aan:

  • Cultuur
  • Werksfeer en samenwerking
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Bevlogenheid
  • Communicatie
  • Duurzame inzetbaarheid

In elk thema is een open vraag opgenomen om de medewerker te activeren ook zelf ideeën of oplossingen ter verbetering van het thema aan te dragen.

Uit ervaring weten wij dat wanneer je inzoomt op de genoemde verbeterpunten, deze ontwikkelthema’s actueel onder de aandacht blijven van zowel directie als medewerkers.

Klanten aan het woord

Een rapportcijfer krijgen van onze huurders. Dat was even wennen voor de klantenservice van Woonbron. Intussen kijken de klantadviseurs reikhalzend uit naar de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken. De tips en opmerkingen zijn zo concreet, dat we direct verbeteringen kunnen doorvoeren.  Het invullen van de enquête gaat snel en gemakkelijk. Bij elke vraag klikt de huurder een cijfer van een nul tot 10 aan. De vragen gaan onder meer over: de klantenservice, het gesprek met de medewerker, snelheid van werken en de bereikbaar. De resultaten van het onderzoek worden teruggekoppeld naar de klantadviseurs. Een rapportcijfer krijgen is best spannend.

Romee van barneveld
Woonbron
Romee van Barneveld - Manager klantenservice

Twee onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. Een onderzoek is toegespitst op de wagenparkbeheerders en fleetowners, terwijl het onderzoek op leaserijders focust.
Voorafgaand aan een accountbezoek wordt er gevraagd naar de ervaren dienstverlening en het nakomen van contractuele afspraken onder de wagenparkbeheerders. De resultaten van dit onderzoek vormt naast inzichten in de ervaren dienstverlening ook direct belangrijke input op het te voeren accountgesprek. De leaserijders worden periodiek allen tenminste eenmaal per jaar gevraagd naar de dienstverlening door Friesland lease voor hen. Tevens wordt onderzocht welke rol Friesland Lease ten aanzien van leaserijders moet innemen; wat verwachten zij van Friesland Lease.

Mirjam Marinus - Friesland Lease
Friesland Lease
Mirjam Marinus - Marketing Manager

Een tevreden berijder is een ambassadeur voor je bedrijf. Hij /zij zal zowel in zijn directe omgeving als ook binnen zijn bedrijf de leasemaatschappij promoten. Naast het onafhankelijke karakter/platform hebben wij gekozen voor Tevreden.nl vanwege de heldere vragenlijst en de duidelijke rapportages.

Maarten Bruinsma - Autolease midden nederland
Autolease Midden Nederland
Maarten Bruinsma - Directeur

Even bellen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 id="none"]
Gratis webinar: Succesvol medewerkersonderzoek in 45 minuten
Meld je hier aan
close-image