Tevredenheidsonderzoek voor het sociale domein

Wij ondersteunen onderzoeken voor welzijnsorganisaties, jeugd GGZ en zorginstellingen

Waarom feedback company

Cliënttevredenheidsonderzoek

Al vele jaren ondersteunen wij sociale organisaties (van welzijnsorganisaties, jeugd GGZ tot zorginstellingen) bij het uitvoeren van onderzoeken onder cliënten (jongeren/volwassenen), medewerkers, ketenpartners en vrijwilligers. Dat doen we met hart en ziel, net als jullie.

Inzicht krijgen staat bij ons voorop. Wat zijn de ervaringen? Waar kan het beter? Onze vragenlijsten hebben, dankzij onze ervaring en kennis, alles in huis om tot goede inzichten en nieuwe impulsen te komen.

Kant-en-klare vragenlijsten

Inzicht per vestiging of management

Effectmetingen

Ondersteuning van ervaren researchers

Real-time online dashboard

Official Google Review Partner

Oplossingen

Hoe tevreden zijn je cliënten en medewerkers nu echt?

Vragenlijsten

Algemeen maatschappelijk werk

Effectmeter

Evaluatie jongeren/ouders

Sociaal raadlieden werk

Medewerkersonderzoek (EX)

Keuzehulp

Advies in 5 minuten

Om het jou gemakkelijk te maken is de keuzehulp ontwikkeld. Met een aantal gerichte vragen ontvang je binnen enkele werkdagen een vrijblijvend advies op basis van jouw behoefte en wensen. Benieuwd welke oplossing bij jou past?

CX - Customer Experience

Customer Experience (CX)

Customer Experience Management zorgt voor enthousiaste en loyale klanten. Voor een optimale klantervaring moet je luisteren naar je klanten. Én de juiste vragen stellen. Een kwestie van vraag en antwoord dus. Hoe goed luisteren jullie?

EX - Employee eXperience

Employee Experience (EX)

Een gelukkig mens is een gezonder mens én een betere employee. Gelukkige medewerkers zijn minder vaak afwezig en werken beter samen. Employee happiness is de motor voor succes. Hoe gelukkig is jouw personeel?

Effectmeter

Meer eigen kracht of participatie?

Hoe ervaart jouw klant het effect van de activiteit of dienstverlening die je hem of haar biedt? Is zij minder eenzaam en participeert zij meer? Kan hij nu beter met geld omgaan? Vraag het je klant zelf. In maximaal vijf vragen kun je snel en simpel het door de klant ervaren effect meten van een activiteit. Voor het eerst kun je dat aan je klant zelf vragen.

Met de Effectmeter meet je per welzijnsactiviteit of het bijdraagt aan het vooraf geformuleerde welzijnsdoel.

Deze meting is geschikt voor organisaties die het door-de-cliënt-ervaren-effect-van-de-dienstverlening in kaart willen brengen. Het is mogelijk om de vragen zowel afzonderlijk te gebruiken alsook te combineren met het cliëntonderzoek.

Enthousiast geworden?

Dit kun je verwachten

Stap 1
"
Stap 1

Kick-off

Tijdens een gezamenlijke kick-off met één van de onze onderzoekers bespreken wij gezamenlijk met de organisatie het doel van het onderzoek.

Stap 2
"
Stap 2

Inrichting

Naar aanleiding van de kick-off gaat Feedback Company voor je aan de slag om de online onderzoeksoplossing in te richten.

Stap 3
"
Stap 3

Uitvoering

Zodra de online onderzoeksoplossing is ingericht, kan er gestart worden met het uitvoering van het onderzoek.

Stap 4
"
Stap 4

Analyseren

Om te voorkomen dat de resultaten van het onderzoek in een bureaulade eindigen, is het goed om ook alvast na te denken over de opvolging van de resultaten. Feedback Company kan op allerlei manieren ondersteunen bij het analyseren van de resultaten.

Xanne Feedback

Accountmanager

Neem vrijblijvend contact op

Kennismaken?