tevreden advieskantoren header

Tevredenheidsonderzoek voor advieskantoren

Dé sleutel tot klantgericht verzekeringsadvies

Advieskantoren binnen de verzekeringsbranche staan voor de uitdaging om hun dienstverlening en imago flink te verbeteren. Inzicht in klantervaringen als input voor veranderings- en verbeteringsprocessen is dé sleutel tot een succesvolle transformatie naar klantgericht verzekeringsadvies. Werk vanuit klantervaringen en verbetertrajecten aan operational excellence.

Waarom kiezen voor

Tevr
Play button
mock-up-dashboard

Dagelijkse interne sturing

Een groot voordeel van continu onderzoek is dat uw advieskantoor niet eenmaal per jaar nieuwe resultaten heeft, maar dagelijks of zelfs elk uur.Evalueer de ervaringen van het adviesgesprek, schadebehandeling, advies en bemiddeling pensioen en hypotheekadvies.

Hiermee wordt klanttevredenheid een onderdeel van de dagelijkse sturing van klantcontactcentra, vestigingen en alle onderdelen en medewerkers van de organisatie met klantcontact.


 

Google bedrijfspagina kinderopvang

Online vindbaarheid

In alle vragenlijsten is een review vraag opgenomen. Publiceer de onderzoeksresultaten om de online vindbaarheid van uw advieskantoor aanzienlijk te verhogen. Deze reviews worden automatisch door geplaatst naar Google. Dit zorg voor extra websitebezoekers.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. Vraag klanten uw dienstverlening te beoordelen na adviesgesprekschadebehandeling, advies en bemiddeling pensioen en hypotheekadviesDe dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat de bezoeker een objectief  beeld kan vormen over Hercuton. De uitkomsten van de enquêtes worden dus openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft bezoekers inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners. Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!

Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten  welke van toepassing zijn op opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.

Hans Smits - Hercuton
Hercuton
Hans Smits - Raad van Bestuur Hercuton

Een rapportcijfer krijgen van onze huurders. Dat was even wennen voor de klantenservice van Woonbron. Intussen kijken de klantadviseurs reikhalzend uit naar de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken. De tips en opmerkingen zijn zo concreet, dat we direct verbeteringen kunnen doorvoeren.  Het invullen van de enquête gaat snel en gemakkelijk. Bij elke vraag klikt de huurder een cijfer van een nul tot 10 aan. De vragen gaan onder meer over: de klantenservice, het gesprek met de medewerker, snelheid van werken en de bereikbaar. De resultaten van het onderzoek worden teruggekoppeld naar de klantadviseurs. Een rapportcijfer krijgen is best spannend.

Romee van barneveld
Woonbron
Romee van Barneveld - Manager klantenservice

Twee onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. Een onderzoek is toegespitst op de wagenparkbeheerders en fleetowners, terwijl het onderzoek op leaserijders focust.
Voorafgaand aan een accountbezoek wordt er gevraagd naar de ervaren dienstverlening en het nakomen van contractuele afspraken onder de wagenparkbeheerders. De resultaten van dit onderzoek vormt naast inzichten in de ervaren dienstverlening ook direct belangrijke input op het te voeren accountgesprek. De leaserijders worden periodiek allen tenminste eenmaal per jaar gevraagd naar de dienstverlening door Friesland lease voor hen. Tevens wordt onderzocht welke rol Friesland Lease ten aanzien van leaserijders moet innemen; wat verwachten zij van Friesland Lease.

Mirjam Marinus - Friesland Lease
Friesland Lease
Mirjam Marinus - Marketing Manager
adfiz actie

Lid van Adfiz?

Adfiz en Tevreden.nl verwachten dat de ervaringen van consumenten en ondernemers steeds transparanter worden en dat ervaringen in toenemende mate gebruikt worden om keuzes te maken. Structureel, betrouwbaar en representatief onderzoek geeft een goed beeld over de kwaliteit van de dienstverlening.

Adfiz leden ontvangen 10% korting op de totale prijs!

Ja, dat wil ik!

Klaar om te starten met meten?

Klantenonderzoek

Weet u wat klanten van de kwaliteit van uw advieskantoor vinden? Door middel van onafhankelijk, professioneel (doorlopend) onderzoek krijgt u inzicht in de tevredenheid van uw klanten, medewerkers en uw netwerkpartners. Evalueer na adviesgesprek, schadebehandeling, advies en bemiddeling pensioen en hypotheekadvies.

Aan de slag Meer info
  • Koppeling CMS/DMS
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Unieke API koppeling
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen

Medewerkersonderzoek

Maakt u gebruik van de kracht en kennis van uw medewerkers? Want wie weten er nu beter wat er anders, beter en leuker kan!

Vandaag de dag is er behoefte aan een breder inzicht in bijvoorbeeld thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid en leiderschap. Het onderzoek kan zich ook richten op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten. Dit resulteert in bruikbare onderzoeksresultaten en gerichte verbeteracties.

Aan de slag Meer info
  • Real-time online dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste klanten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Aan de slag Meer info
  • Alles uit klantenonderzoek
  • Alles uit medewerkersonderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard
In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link