tevreden advieskantoren header

Tevredenheidsonderzoek advieskantoren

Advieskantoren binnen de verzekeringsbranche staan voor de uitdaging om hun dienstverlening en imago flink te verbeteren. Inzicht in klantervaringen als input voor veranderings- en verbeteringsprocessen is dé sleutel tot een succesvolle transformatie naar klantgericht verzekeringsadvies. Werk vanuit klantervaringen en verbetertrajecten aan operational excellence.

Waarom kiezen voor Tevreden.nl?

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een klant heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

klanttevredenheid_icon

Online vindbaarheid

De online vindbaarheid voor een advieskantoor is cruciaal. Door het publiceren van reviews wordt jouw website beter vindbaar.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

Lid van Adfiz?

Adfiz en Tevreden.nl verwachten dat de ervaringen van consumenten en ondernemers steeds transparanter worden en dat ervaringen in toenemende mate gebruikt worden om keuzes te maken.

Structureel, betrouwbaar en representatief onderzoek geeft een goed beeld over de kwaliteit van de dienstverlening.

Adfiz leden ontvangen 10% korting op de totale prijs!

Ja, dat wil ik!

Wij werken o.a. voor

De vragenlijsten op een rijtje

tevredenheidsonderzoek advieskantoor
  • Evaluatie adviesgesprek (Quickscan)
  • Evaluatie schadebehandeling
  • Evaluatie advies en bemiddeling pensioen
  • Evaluatie advies en bemiddeling hypotheek
  • Medewerkersonderzoek
  • Ketenpartneronderzoek

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

Een rapportcijfer krijgen van onze huurders. Dat was even wennen voor de klantenservice van Woonbron. Intussen kijken de klantadviseurs reikhalzend uit naar de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken. De tips en opmerkingen zijn zo concreet, dat we direct verbeteringen kunnen doorvoeren.  Het invullen van de enquête gaat snel en gemakkelijk. Bij elke vraag klikt de huurder een cijfer van een nul tot 10 aan. De vragen gaan onder meer over: de klantenservice, het gesprek met de medewerker, snelheid van werken en de bereikbaar. De resultaten van het onderzoek worden teruggekoppeld naar de klantadviseurs. Een rapportcijfer krijgen is best spannend.

Romee van barneveld
Woonbron
Romee van Barneveld - Manager klantenservice

Twee onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. Een onderzoek is toegespitst op de wagenparkbeheerders en fleetowners, terwijl het onderzoek op leaserijders focust.
Voorafgaand aan een accountbezoek wordt er gevraagd naar de ervaren dienstverlening en het nakomen van contractuele afspraken onder de wagenparkbeheerders. De resultaten van dit onderzoek vormt naast inzichten in de ervaren dienstverlening ook direct belangrijke input op het te voeren accountgesprek. De leaserijders worden periodiek allen tenminste eenmaal per jaar gevraagd naar de dienstverlening door Friesland lease voor hen. Tevens wordt onderzocht welke rol Friesland Lease ten aanzien van leaserijders moet innemen; wat verwachten zij van Friesland Lease.

Mirjam Marinus - Friesland Lease
Friesland Lease
Mirjam Marinus - Marketing Manager

Een tevreden berijder is een ambassadeur voor je bedrijf. Hij /zij zal zowel in zijn directe omgeving als ook binnen zijn bedrijf de leasemaatschappij promoten. Naast het onafhankelijke karakter/platform hebben wij gekozen voor Tevreden.nl vanwege de heldere vragenlijst en de duidelijke rapportages.

Maarten Bruinsma - Autolease midden nederland
Autolease Midden Nederland
Maarten Bruinsma - Directeur

Even bellen?

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw advieskantoor? Laat hiernaast jouw voorkeur weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

[contact-form-7 title="" id="none"]
Gratis webinar: Succesvol medewerkersonderzoek in 45 minuten
Meld je hier aan
close-image