tevreden verzekeraars

Tevredenheidsonderzoek voor verkeraars

Beter presteren als aanbieder?

Onderzoek biedt doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Dit biedt u als aanbieder handvatten om uw dienstverlening naar onafhankelijk adviseurs continu te blijven verbeteren. 

Waarom kiezen voor

verzekeraar.tev
mock-up-dashboard

Dagelijkse interne sturing

Een groot voordeel van continu onderzoek is dat uw organisatie niet eenmaal per jaar nieuwe resultaten heeft, maar dagelijks of zelfs elk uur. Onderzoek deervaringen van onder andere acceptatie schade, claims AOV inkomen, relatiebeheer, klachtenafhandeling en klantenservice. 

Hiermee wordt klanttevredenheid een onderdeel van de dagelijkse sturing van klantcontactcentra, vestigingen en alle onderdelen en medewerkers van de organisatie met klantcontact.


 

Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. Vraag uw klanten uw dienstverlening te beoordelen.De dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Responsive-vragenlijst-woco

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Ketensamenwerking Tevreden

Ketensamenwerking

Verzekeraars werken intensief samen met intermediairs als distributiekanaal voor diverse producten. Tevens werken verzekeraars samen met partijen voor het afhandelen en herstellen van claims.

Deze ketensamenwerking leidt tot een beter advies, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?

Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie. Zo kunt u de interne medewerkers de relatie met de intermediairs laten beoordelen (Internal broker experience). Dit is een noodzakelijk onderdeel om te weten wat er beter kan en snel te kunnen reageren en bijsturen waar nodig.

Meer info ketensamenwerking

Succesvolle samenwerkingen

Klaar om te starten met meten?

 

Klantenonderzoek

Nodig al uw klanten uit om de ervaringen van  acceptatie schade, claims AOV inkomen, relatiebeheer, klachtenafhandeling en klantenservice met u te delen. Met het inzicht in deze resultaten werkt u aan een optimaal klantgerichte dienstverlening.

Niet alleen is bekend welke klant welke ervaring heeft, maar ook op welk(e) product, dienst, team of medewerker de ervaring betrekking heeft. Zo is het mogelijk om medewerkers die van hun klanten lage scores krijgen gericht te coachen in het verbeteren van hun vaardigheden.

Aan de slag Meer info
  • Koppeling CMS/DMS
  • Reviews op Google
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Uitnodigen in eigen huisstijl

Medewerkersonderzoek

Maakt u gebruik van de kracht en kennis van uw medewerkers? Want wie weten er nu beter wat er anders, beter en leuker kan! 

Vandaag de dag is er behoefte aan een breder inzicht in bijvoorbeeld thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid en leiderschap. Het onderzoek kan zich ook richten op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten. Dit resulteert in bruikbare onderzoeksresultaten en gerichte verbeteracties.

Aan de slag Meer info
  • Real-time online dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste klanten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Aan de slag Meer info
  • Alles uit klantenonderzoek
  • Alles uit medewerkersonderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard