Veelgestelde vragen Tevreden.nl

Wij hebben de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.

Onderzoeksplatform

Door middel van het doorlopend meten van klantervaringen krijgt u inzicht in positieve en negatieve ervaringen van uw klanten en dat geeft u de mogelijkheid hier direct op te anticiperen om de klanttevredenheid te verbeteren. Vrijwel direct na een relevant contactmoment wordt de ervaring van de klant gemeten door middel van een korte vragenlijst. Het voordeel hiervan is dat het contactmoment nog vers in het geheugen van de klant staat, waardoor er dicht op de beleving gemeten kan worden.

Als organisatie heeft u zelf de keuze om de resultaten te publiceren. Vanuit Tevreden.nl adviseren wij altijd om de resultaten transparant te maken.

Transparantie is de nieuwe kwaliteitsgarantie. Echte referenties zorgen dat uw organisatie gevonden, gekozen en beter gewaardeerd wordt. Tegelijkertijd gebruiken klanten, potentiële klanten en anderen de beoordelingen en reviews om organisaties onderling te vergelijken en de juiste aankoop keuzes te maken.

De resultaten kunt u zowel intern als extern publiceren.

Waarom interne transparantie?
Door de resultaten intern transparant te maken worden medewerkers enthousiast gemaakt over het onderzoek. Bovendien krijgen ze meer bewustzijn dat elk klantcontact ook echt leidt tot een bepaalde reactie en een bepaald oordeel. Dit draagt bij aan het realiseren van een klantgerichte cultuur.

Mogelijkheden voor interne publicatie
• Resultaten op intranet delen
• Koppeling met CRM en primaire systemen
• Narrowcasting: real-time resultaten tonen op schermen. Communiceer op strategische plaatsen zoals de ontvangstbalies, vergaderzalen, het KCC

Waarom externe transparantie?
• De organisatie laat zien dat zij de klant serieus neemt
• De klant ziet dat er iets met de resultaten wordt gedaan
• De stem van de klant wordt zowel intern als extern gehoord, dit bevordert ook de klant-
gerichtheid van de medewerkers
• 75% van de consumenten leest online reviews

Mogelijkheden voor externe publicatie:
• Publicatie op eigen website via een gratis en standaard beschikbare widget
• Integratie op eigen website op maat via API-koppeling
• Publicatie op Tevreden.nl en opiness.nl

Er zijn verschillende standaard mogelijkheden voor dashboards en rapportages
• Onderzoeksresultaten worden getoond in real-time dashboards
• Rapportcijfers, NPS scores, tevredenheid op deelaspecten en resultaten op open vragen zijn direct inzichtelijk waarbij u kunt filteren tot op vraagniveau
• Desgewenst uitsplitsingen naar bijv. vestiging, afdeling, team of medewerker

Door het zorgvuldig opstellen van een Excel bestand bent u in staat om al uw contacten in één simpele stap te uploaden naar het onderzoek platform. Vervolgens selecteert u de vragenlijst welke u wilt uitsturen. Uw klanten ontvangen vervolgens een e-mail om uw dienstverlening te beoordelen. Daarnaast heeft Tevreden.nl diverse koppelingen met DMS & CRM applicaties. 

Zowel de applicatie, uitnodigende e-mails en het invullen van vragenlijsten zijn responsive en toegankelijk op mobiel/tablet/laptop/pc.

Om aan diverse specifieke wensen van grotere organisaties te voldoen worden platformen op maat geboden in uw eigen huisstijl.

Tevreden.nl beschikt over meerdere branche- en maatwerkplatforms. Ga naar de Sectoren pagina bovenin het scherm, hier ziet u een overzicht van alle platforms. Selecteer vervolgens de betreffende branche en open de website. Kies vervolgens voor ‘Login’ rechtsboven in het scherm.

ANWB Rijopleiding gebruikt het onderzoeksplatform ANWB-Rijopleiding.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van ANWB Rijopleiding. ANWB Rijopleiding nodigt je dan ook van harte uit om jouw ervaringen met ons te delen. Alleen met jullie hulp kan ANWB Rijopleiding nog beter voldoen aan alle wensen en verwachtingen.

 

Ga naar anwb-rijopleiding.tevreden.nl

Apotheek.tevreden.nl is de onderzoekoplossing voor het onderzoeken van patiëntervaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking zoals het OKA en de CQ-Index Farmacie. Ruim 1.200 apotheken gingen u voor. Wilt u uw ervaring delen als patiënt of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw apotheek? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar apotheek.tevreden.nl

Autotaalglas gebruikt het onderzoeksplatform autotaalglas.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit te verbeteren. Autotaalglas nodigt haar klanten uit om deel te nemen aan het onderzoek. Met inzicht in de resultaten, uitgebreide rapportagemogelijkheden en verbeteradviezen kan Autotaalglas nog beter voldoen aan uw wensen en verwachtingen. Wilt u uw ervaring delen? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar autotaalglas.tevreden.nl

Autoschadeherstel.tevreden.nl is de onderzoekoplossing voor het onderzoeken van klantervaring na schadeherstel. Direct leren van klanten, direct rapporteren aan verzekeraars en leasemaatschappijen. Wilt u uw ervaring delen als klant of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar autoschadeherstel.tevreden.nl

Autoverhuur.tevreden.nl is de onderzoekoplossing voor het onderzoeken van klantervaringen en ketensamenwerking zoals het evalueren van de tevredenheid na verhuur. Wilt u uw ervaring delen als klant of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar autoverhuur.tevreden.nl

Autolease.tevreden.nl is de onderzoekoplossing voor het onderzoeken van klantervaringen en ketensamenwerking zoals aflevering leaseauto en evaluatie leaserijder en wagenparkbeheerder. Wilt u uw ervaring delen als klant of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar autolease.tevreden.nl

Kinderopvang.tevreden.nl is de meest complete oplossing voor het onderzoeken van de tevredenheid en ervaringen van ouders en de medewerkersbeleving. Bekijk al onze onderzoeksoplossingen zoals de quickscan oudertevredenheid of jaarlijkse evaluatie opvang. Wilt u uw ervaring delen als ouder of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar Kinderopvang.tevreden.nl

Autobedrijf.tevreden.nl is de onderzoekoplossing voor het onderzoeken van klantervaringen en medewerkersbeleving zoals evaluatie apk-keuring, na schadeherstel of de aanschaf van een auto. Wilt u uw ervaring delen als klant of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar autobedrijf.tevreden.nl

Woningcorporatie.tevreden.nl is de meest complete oplossing voor het onderzoeken van bewonerservaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking. Bekijk al onze onderzoeksoplossingen zoals huren van een woning en evaluatie reparatieverzoeken. Wilt u uw ervaring delen als huurder of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar woningcorporatie.tevreden.nl

Advies.tevreden.nl is de meest complete oplossing voor het onderzoeken van klantervaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking. Bekijk al onze onderzoeksoplossingen zoals evaluatie advies of afhandeling schade. Wilt u uw ervaring delen als klant of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar Advies.tevreden.nl

Vaartland.nl gebruikt het onderzoeksplatform vaartland.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit te verbeteren.
Vaartland.nl nodigt haar klanten uit om deel te nemen aan het onderzoek. Met inzicht in de resultaten, uitgebreide rapportagemogelijkheden en verbeteradviezen kan vaartland nog beter voldoen aan uw wensen en verwachtingen. Wilt u uw ervaring delen als klant? Klik op onderstaande button.

 

Ga naar vaartland.tevreden.nl

Reviews

Goede reviews zijn er in alle vormen en maten. Hier zijn enkele tips waarmee u aan de slag kunt:

Wees informatief en inzichtelijk
Zorg dat uw review relevant en specifiek is en dat u erin beschrijft wat u hebt ervaren. Vertel daarbij waarom u dit wel of niet goed vond. Geef aan wat deze ervaring speciaal maakt.

Wees oprecht
Mensen lezen reviews om meer informatie te krijgen over echte ervaringen van echte mensen, dus wees oprecht. Beperk uw reviews tot uw eigen, directe ervaringen. Probeer uw ervaring zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven, inclusief positieve en negatieve aspecten.

Toon respect
We verwachten niet dat elke interactie perfect is. Soms zult u negatieve feedback willen delen. Mocht u gefrustreerd zijn, probeer uw kritiek dan opbouwend te verwoorden. De organisatie kan dan de feedback gebruiken om te verbeteren.

Schrijf een stijlvolle review
Mensen besteden meer aandacht aan wat u zegt wanneer u aandacht aan uw review besteedt. Houd het leesbaar. Vermijd het gebruik van veel hoofdletters en interpunctietekens. Correct taalgebruik: controleer uw spelling en gebruik geen scheldwoorden.

In tegenstelling tot review- of vergelijkingssites hanteert Tevreden een unieke methode. We plaatsen reviews die relevant, nuttig en betrouwbaar zijn. De redactie van Tevreden.nl zal bepaalde reviews blokkeren wanneer deze een van de volgende punten bevatten:

Ongepaste of onwettige inhoud
We willen een verzorgde gebruikerservaring bieden aan alle gebruikers. We kunnen reviews blokkeren die onwettige inhoud of een link naar dergelijke inhoud bevatten, of inhoud die het beleid van Tevreden.nl schendt. We kunnen ook reviews blokkeren die plagiaat bevatten of zijn gekopieerd van andere sites.

Niet-relevante reviews
Een review moet uw persoonlijke ervaring met de organisatie beschrijven. Plaats geen reviews op basis van de ervaringen van anderen, of die niet gaan over de organisatie. U mag reviews niet gebruiken voor persoonlijke aanvallen, tirades of hetzes. Gebruik reviews ook niet om onjuiste informatie over de organisatie te melden.

Belangenverstrengeling
Reviews zijn alleen waardevol wanneer ze eerlijk en onpartijdig zijn. Zelfs wanneer een review goed bedoeld is, kan belangenverstrengeling leiden tot verminderde betrouwbaarheid van een review. Het is bijvoorbeeld niet toegestaan om geld of goederen aan te bieden of te accepteren voor het schrijven van positieve reviews of negatieve reviews over een concurrent. Plaats ook geen reviews namens anderen en wees eerlijk over uw identiteit of band met de organisatie.

Herleidbare gegevens
Reviews die persoonlijke informatie bevatten zoals namen, e-mailadressen en telefoonnummers zullen wij niet publiceren. Ook beschrijvingen die te herleiden zijn naar een persoon, zoals de CEO, de blonde receptioniste, etc., zullen niet geplaatst worden. Tevreden.nl markeert alle reviews die niet aan bovenstaande criteria voldoen en zal deze niet plaatsen.

Tevreden.nl beschikt over meerdere branche- en maatwerkplatforms, zoals bijvoorbeeld
• Woningcorporatie.tevreden.nl
• Autobedrijf.tevreden.nl
• Apotheek.tevreden.nl
• Kinderopvang.tevreden.nl
• Advies.tevreden.nl
• Welzijn.tevreden.nl
Ga naar overzicht van alle sectoren (zie bovenstaand menu) en zoek de betreffende branche. Open vervolgens de website van de branche, bijvoorbeeld autobedrijf.tevreden.nl in de Automotive & Mobiliteit sector, en kies bovenin het scherm voor het menu ‘Resultaten’. Zoek hier de organisatie die u wilt beoordelen in het zoekvenster en selecteer de vragenlijst. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u per e-mail een uitnodiging zodat u de dienstverlening kunt beoordelen. Op sommige platforms dient u uitgenodigd te worden door de desbetreffende organisatie zelf.  Heeft de website geen mogelijkheid om een vragenlijst te selecteren en uw gegevens achter te laten dan dient u zelf contact op te nemen met de organisatie om uitgenodigd te worden.

Voor het tonen van de onderzoeksresultaten hebben we 2 oplossingen.

1. Widgets zijn gratis beschikbaar binnen een account. Een widget is een stukje code die gekopieerd en geplakt kunnen worden op een plek naar wens in de eigen website(s). Widgets zijn beschikbaar op organisatie en/of vestigingsniveau. Widget FAQ autobedrijf

2. API integratie website(s)
Via onze REST API is het mogelijk om onderzoeksresultaten en reacties op te halen in de vorm van platte data (JSON). Resultaten zijn de geaggregeerde resultaten op organisatie of vestigingsniveau (bijvoorbeeld 40 reacties met een gemiddeld rapportcijfer van een 8,3). Reacties zijn de individuele reacties van respondenten (het rapportcijfer, de review en deelaspect scores).

Om gebruik te maken van de API zal er een API-key aangemaakt moeten worden en is er documentatie beschikbaar (https://api.tevreden.nl). Zodra de data wordt opgehaald, kan vervolgens de web bouwer dit integreren in de website(s) op een passende wijze. Voorbeeld hiervan is http://www.asngroep.nl/. De web bouwer dient zich te houden aan de instructies van Schema.org (http://schema.org/) voor het integreren van de resultaten, zodat er ook in de natuurlijke zoekresultaten sterren en cijfers komen te staan.

Als er wordt gekozen voor de API dan adviseren we wel altijd om een verwijzing te behouden naar Tevreden.nl Dit vanuit het principe dat het goed is om te laten zien dat het een onafhankelijke partij is die deze onderzoeken doet.

Wist u dat 64% van de internetgebruikers zegt dat zij hun koopgedrag laten beïnvloeden door online klantenreviews? Iedere dag zijn er mensen online op zoek naar uw product of dienst. Op alle mogelijke tijden. Waar ze ook zijn: thuis, op de zaak of onderweg. Via hun pc, tablet of smartphone. Het is daarom belangrijk om goed vindbaar en zichtbaar te zijn op Google. Met deze reden zijn Tevreden BV en The Feedback Company een samenwerking aangegaan. Succesvol de rating stars in Google krijgen levert een hoop voordelen op, namelijk;

– Een hogere doorklikratio (CTR) = meer bezoekers;
– De sterren zijn een effectieve eyecatcher in de zoekresultaten;
– Het verhogen van de klantwaarde;
– Bedrijf straalt vertrouwen uit;
– Verhoog klanttevredenheid;
– Vergroot het online bereik;

Er zijn twee mogelijkheden om Google sterren te laten tonen bij de zoekresultaten.

1. SEO – sterren en score in de natuurlijke zoekresultaten

Dit is de meest interessant optie. Bij correcte integratie kunnen er sterren en scores getoond wordt bij het zoekresultaat. De eerste stap is het integreren van de reacties en resultaten in de website. Dit heeft als voordeel dat men dit dan kan parsen en cachen en daarmee onderdeel kan maken van de eigen content op de website.
Dit doet u door via de API de reacties en resultaten op te halen. Om te beoordelen of dit haalbare kaart is, is er documentatie beschikbaar via https://api.tevreden.nl. Vervolgens is er een API-key nodig, welke Tevreden.nl kan aanmaken een aanleveren. Met de combinatie API-key en Platform zijn vervolgens de functies die gewenst zijn via de API beschikbaar zoals beschreven in de documentatie.

Handleidingen

Vervolgens dient de web bouwer de resultaten correct te integreren. Hiervoor gelden volgens Google de richtlijnen van schema.org. Voor het publiceren van reviews en scores gelden concreet deze 2 richtlijnen volgens schema.org:

http://schema.org/Review
http://schema.org/AggregateRating

Hieronder treft u de handleiding van Google:
https://developers.google.com/structured-data/rich-snippets/reviews

2. SEA – sterren en score in je Google Adwords campagne

Om sterren en scores in de betaalde Adwords campagnes te tonen, bieden we aan om de resultaten door te zetten naar The Feedback Company. The Feedback Company is één van de geautoriseerde partijen die de sterren en scores in Adwords mag aanleveren bij Google. De tarieven staan op: https://www.feedbackcompany.nl/tarieven-online-feedback-tool

Tevreden.nl regelt voor u dat de reviews en scores gedeeld worden met The Feedback Company. Als u een Adwords campagne draait met het opgegeven domein (de website), dan verschijnen de reviews en scores geheel automatisch in de Adwords. De enige spelregel is, dat er voldoende reviews beschikbaar zijn. Als stelregel minimaal 150 per jaar.

Over Tevreden.nl

Aan de hand van een zorgvuldige analyse van de “klantreis” (customer journey) brengt Tevreden.nl samen met u de kritische contactmomenten in kaart. Hierbij kijken we tijdens een intake specifiek naar de missie, visie en strategie van de organisatie. Met de “Why, How, What” van de organisatie bepalen we vooraf scherp waar het klanttevredenheidsonderzoek verdieping moet geven.

Doelstellingen van uw organisatie
Vanuit de intake worden de gezamenlijke doelstellingen geformuleerd op basis van wat de organisatie wil bereiken en verbeteren. Als de doelen van de organisatie helder zijn zullen we een onderzoeks oplossing adviseren en een voorstel doen dat aansluit op de wensen en behoefte van de organisatie.

Het onderzoek
Op basis van de overeengekomen onderzoeksopzet zullen we starten met inrichten van het onderzoek om doorlopend de klanttevredenheid te meten. Samen gaan we aan de slag met het uitvoeren van het onderzoek en zullen we de organisatie begeleiden met het interpreteren van de resultaten. Medewerkers worden actief bij het onderzoek betrokkenen resultaten worden direct met medewerkers gedeeld. Enthousiaste en betrokken medewerkers vormen immers de basis van een excellente klantgerichte organisatie.

Het resultaat
Het uiteindelijke resultaat is dat uw organisatie op doorlopende wijze, op de voor de klant relevante moment, evaluaties zal uitsturen. Met de diverse dashboards heeft u doorlopend inzicht in ervaringen op het niveau van de hele organisatie, per vestiging, per team of zelfs per medewerker.

Evalueren & Verbeteren
Het doel van de evaluatie is het bespreken van de onderzoeksresultaten. Interne en optioneel externe transparantie wordt aanbevolen om de organisatie echt in beweging te krijgen. Wat leert de organisatie van de resultaten en welke acties zijn nodig om de beoogde doelstellingen te behalen en verder te verbeteren. Hierbij adviseren we in het bewerkstelligen van gerichte verbeteringen en hoe u klanten en medewerkers verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt.

Tevreden.nl is thans actief in meer dan 15 branches. Voorbeelden van brancheplatformen zijn:
• Woningcorporatie.tevreden.nl
• Autobedrijf.tevreden.nl
• Apotheek.tevreden.nl
• Kinderopvang.tevreden.nl
• Advies.tevreden.nl
• Welzijn.tevreden.nl

Ga naar overzicht van alle sectoren.

Deze zijn opvraagbaar via info@tevreden.nl. Tevens is Tevreden.nl lid van de MOA en volgt de gedragscode voor onderzoek en statistiek. Daarnaast heeft Tevreden.nl de CQ accreditatie; de CQ-index (Consumer Quality Index) is een gestandaardiseerde methodiek om klantervaringen in de zorg te meten, te analyseren en te rapporteren. Hierbij gelden zeer strenge veiligheids- en privacy eisen om patiëntgegevens te verwerken en op te slaan.

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe collega’s, kijk snel op onze vacature pagina of jouw droombaan hier tussen staat.

 

Overzicht vacatures

Wij organiseren regelmatig interessante workshops, kijk snel op onze evenementen pagina voor een overzicht.

 

Overzicht workshops

Privacy

Wij zijn trots dat wij aan de voorwaarden voldoen om het keurmerk Fair Data te mogen dragen.

Fair Data is een keurmerk van de MOA dat consumenten inzicht biedt in welke Marketing, Insights en Analytics organisaties op verantwoorde wijze met data en persoonsgegevens omgaan. Met het Fair Data keurmerk wil de MOA consumenten zekerheid bieden in het groeiende debat en de zorgen omtrent privacy en data. En dat is hard nodig want uit Europees onderzoek (Euro Barometer 2011) blijkt dat 70 procent van alle Europeanen zich zorgen maakt over misbruik van hun persoonsgegevens. Alleen organisaties die lid zijn van de MOA, en daarmee voldoen aan strenge kwaliteitseisen op het gebied van de omgang met persoonsgegevens, mogen het Fair Data keurmerk voeren en daarmee aan hun klanten en de consumenten zichtbaar maken dat data en privacy bij hun in vertrouwde handen is. Daarnaast heeft de MOA de Fair Data Privacy Code opgesteld om aan consumenten inzichtelijk te maken waar organisaties aan moeten voldoen. Dat biedt houvast voor de consument.

Bezorgdheid neemt toe

Deze bezorgdheid vraagt om transparantie, zodat consumenten weten waar men aan toe is.

Op dit moment is het voor de consument moeilijk om snel en gemakkelijk onderscheid te maken tussen een organisatie die op een transparante en ethische wijze met de persoonlijk data van de consument om wil gaan en een organisatie die dat niet doet. Er is geen speciaal logo of beeldmerk, waardoor de consument dat onderscheid kan maken. Door gebruik te maken van een nieuw speciaal voor dat doel ontwikkeld keurmerk kan de consument wel dat onderscheid maken en kiezen aan wie hij/zij wel of juist niet persoonlijke informatie zal vertrekken. Daarom introduceert de MOA, Center for Marketing Insights, Research en Analytics, het nieuwe keurmerk Fair Data.

Transparant en ethisch

Tevreden.nl laat met dit keurmerk zien dat wij transparant en ethisch met data om gaan. Deze Fair Data companies zullen nooit zonder toestemming van de consument de verkregen informatie voor andere doeleinden gebruiken dan waarvoor de consument die gegevens heeft verstrekt. In gevallen dat het niet mogelijk is om die toestemming redelijker wijze te verkrijgen zal een Fair Data company de consument zo goed als mogelijk informeren over het gebruik van de verkregen informatie.

Integriteitscode

Het Fair Data keurmerk is een branchekeurmerk dat alleen gebruikt mag worden door marketing, insights en analytics organisaties die lid zijn van de MOA. Het voeren van dit keurmerk op de uitingen van deze organisaties geeft aan dat zij werken volgens de tien basisprincipes van de Fair Data Privacy Code.

Onderzoekorganisaties die lid zijn van de MOA hebben ook de door de Autoriteit Persoonsgegevens (Voorheen College Bescherming Persoonsgegevens) in 2010 goedgekeurde integriteitscode ondertekend. Deze code is ook gepubliceerd in de Staatscourant en heeft een bindend karakter voor de onderzoekorganisaties en de onderzoekers die bij die onderzoekorganisaties werkzaam zijn. Alleen deze onderzoekorganisaties mogen het Fair Data logo voeren.

Support

Tevreden.nl beschikt over een servicedesk met specialisten die u telefonisch via 010 – 234 1550 en per e-mail via info@tevreden.nl kunt raadplegen op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Het onderzoek platform kent een uptime van ruim boven de 99%. De kans is dan ook bijzonder klein er dat tijdens het onderzoek een storing optreedt. Bovendien zijn de e-mails, de vragenlijsten en de bedankpagina’s zo ontwikkeld dat zelfs bij ernstige storingen, klanten gewoon kunnen reageren. Mocht reageren door een storing toch niet mogelijk zijn, dan is dat met zekerheid tijdelijk. Klanten kunnen dan snel wel weer reageren en indien gewenst kan er een extra reminder worden verstuurd naar aanleiding van de storing.

Kunt u niet meer inloggen? Wij helpen u graag verder. Tevreden.nl beschikt over meerdere branche- en maatwerkplatforms. Ga naar de Sectoren pagina bovenin het scherm, hier ziet u een overzicht van alle platforms. Selecteer vervolgens de betreffende branche en open de website. Kies vervolgens voor ‘Login’ rechtsboven in het scherm. Hier kunt u uw wachtwoord resetten of uw gebruikersnaam opvragen. Komt u hier niet uit? Stuur dan een e-mail naar info@tevreden.nl met het verzoek om uw wachtwoord of gebruikersnaam toe te sturen.

Alle documentatie over de API koppeling van Tevreden.nl kunt u vinden via de volgende link:

Api documentatie Tevreden.nl

Tevreden.nl (en websites die onderdeel uitmaken van het domein Tevreden.nl) maakt gebruik van cookies. Privacy policy

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten