tevredenheid bosch car service

Tevredenheidsonderzoek Bosch Car Service

Actie!

Word voor 1 juni 2019 klant bij Tevreden.nl en ontvang een online marketing kit t.w.v. € 599,-! Deze kit kun je inzetten voor de promotie van jouw autobedrijf. Het bestaat uit een uniek digitaal certificaat welke je jaarlijks ontvangt met de daarop behaalde onderzoeksresultaten. Je ontvangt ook nog eens een compleet set aan banners voor op social media en je website.

Zo overtuig je potentiële klanten

Wist je dat bijna 80% van de internetgebruikers hun keuze laten beïnvloeden door online klantenreviews? Laat daarom aan de buitenwereld zien waarom klanten voor jou gekozen hebben en hoe ze jouw autobedrijf beoordelen. 

Het platform voor Bosch Car Service autobedrijven waar de reviews verzameld worden hebben al ruim 6.000 bezoekers (potentiële klanten) gehad. Jij wilt hier toch ook gevonden worden?

Tevreden.nl geeft met doeltreffende vragenlijsten een goed inzicht in klantbeleving na bezoek aan de werkplaats, of na aanschaf van een occasion. Doordat je doorlopend de vinger aan de pols houdt, weet je precies wat er speelt en waar de kwaliteit van jouw dienstverlening bijgeschaafd kan worden.

Collectieve regeling

Bosch Car Service en Tevreden hebben een samenwerkingsovereenkomst waardoor Bosch Car Service bedrijven gebruikkunnen maken van eencollectieve regeling om deel te nemen aan het onderzoeksplatform boschcarservice.tevreden.nl.

Ocassion Portals

Adverteer je actief op Marktplaats en/of AutoTrack? Ook hier heeft Tevreden.nl een koppeling mee waardoor jouw reviews en ratings automatisch doorgeplaatst worden naar deze occasions portals. Heel belangrijk voor de promotie van jouw autobedrijf!

Google sterren

Beter gevonden worden op Google door reviews? Bekijk dan de mogelijkheid om onze API koppeling te integreren via jouw website.

Door de API koppeling van Tevreden.nl kun je jouw resultaten real-time integreren op je eigen website. Hierdoor verschijnt je website in de bedrijfspagina van Google, en zal Google sterren tonen bij de zoekresultaten.

Deze sterren zorgen voor hogere doorklikratio (CTR) naar je website, dus meer websitebezoekers, een effectieve eye-catcher in de zoekresultaten en de organisatie straalt vertrouwen uit.

Widget wit

Widget

In ieder onderzoeksaccount van Tevreden.nl is een publicatiewidget beschikbaar. Met deze widget kan bijvoorbeeld de review in combinatie met het rapportcijfer gepubliceerd worden. Het is een klein stukje code (iframe) welke je op je eigen website kunt plaatsen. De reviews worden dagelijks automatisch ververst.

Het plaatsen van de publicatiewidget geeft vertrouwen aan bezoekers van je website, die kunnen zien wat andere klanten van de dienstverlening vinden.

Zo eenvoudig werkt de koppeling

1. Koppelen

Klant (geworden) bij Tevreden.nl? Dan ontvang je van ons een uniek account welke je vervolgens eenmalig dient te registeren in Car-Sys om de koppeling te activeren.

2. Instellen

Kies de gewenste instellingen. Zo kun je ervoor kiezen om niet vaker dan 1 keer in een bepaalde periode, pas vanaf een bepaald bedrag of bijvoorbeeld direct na facturatie een onderzoek toe te sturen.

3. Onderzoek

De klant ontvangt een e-mail met daarin een link naar het betreffende onderzoek. Na het invullen van het onderzoek verschijnen de resultaten direct in het real-time dashboard van Tevreden.nl.

4. Reviews

In ieder onderzoek is een review vraag opgenomen. Deze review zal automatisch doorgeplaatst worden naar je eigen website, Google, Marktplaats en Autotrack. Heel belangrijk voor de promotie van je autobedrijf!

Wat vinden klanten van de koppeling?

“Het gebruiksgemak is erg groot, na facturatie kan een klant eenvoudig uitgenodigd worden voor een onderzoek. Bij kleine reparaties, als de klant recent nog geweest is en als klanten hebben aangegeven geen onderzoek te willen ontvangen kan deze gemakkelijk overgeslagen worden en de keuze worden vastgelegd. Er zou nog gewerkt kunnen worden aan het versturen van onderzoeken zonder dat we daarvoor een factuur moeten aanmaken en een dashboard waarop de respons, liefst per onderdeel, wordt getoond.

We monitoren de onderzoeken en proberen uit de antwoorden af te leiden waar klanten in de toekomst behoefte aan hebben. Goede reviews met bruikbare tips of schoonheidsfoutjes in het proces worden met de klant besproken. Slechte reviews, we ontvangen ze zelden onder een 7, bellen we natuurlijk na en proberen we met de klant op te lossen. In slechts enkele gevallen is dat niet gelukt. Soms onterecht, soms een stevig leermoment……………..Alleen maar 9 en 10 scoren is ook niet geloofwaardig, iedereen maakt wel eens fouten of schat zaken verkeerd in.”

jan kleverlaan tevreden
Kleverlaan B.V. – Jan Kleverlaan

“De koppeling met Carsystems is ideaal omdat er direct na het werkplaatsbezoek en het uit factureren van de werkzaamheden de klant een korte vragenlijst ontvangt in zijn mailbox, in ons geval over de uitgevoerde APK of Onderhoud. De vragenlijsten zijn kort en bondig waarmee op een snelle manier door de klant een ervaring met ons bedrijf kan worden gegeven.  Ons bedrijf scoort gemiddeld een 8.8 dit is nagenoeg het landelijk gemiddelde welke zijn terug te vinden in een maandelijkse rapportage aangeleverd door Tevreden.nl.

Onze scores worden zichtbaar op onze eigen website en zijn ook te vinden middels een Google zoekopdracht, ook in onze marketing uitingen gaan we prat op de behaalde scores. Een voordeel is ook dat als een klant een enquête invult je direct de uitslag ontvangt, zo kun je snel en adequaat handelen waar nodig.”

serviceonly_tevreden
Service Only – Maurice van der Made

Wij werken o.a. voor

Actie

Let op: de actie met het online marketing kit t.w.v. € 599,- is geldig tot 1 juni 2019!

Benieuwd?

Wil je graag meer weten over de koppeling tussen Tevreden.nl en Car-Sys? Laat het ons dan even weten en wij nemen binnen 1 werkdag contact op.

[contact-form-7 title="" id="none"]
Tevreden.nl en Feedback Company bundelen hun krachten!

Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en hun producten en diensten. Zodat we de feedback- en onderzoek markt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Lees bericht
close-link