Klanttevredenheid A.A.S. Schadeherstel
"100% klantgedreven"
A.A.S. Schadeherstel gaat veel verder
Wij kennen als enige schadeherstelketen een zeer uitgebreid klanttevredenheidsprogramma wat veel verder gaat dan alleen het meten van de klanttevredenheid en de NPS van uw klanten. Zo organiseren wij met regelmaat klantenpanels, voeren mystery visits uit bij onze bedrijven, trainen en begeleiden onze leden en maken voor uw organisatie het verschil door een ideale klantreis op maat te bieden. En dit is maar een greep uit de mogelijkheden.
Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is dat uw klanten tevreden zijn over de dienstverlening bij het rijden van schade.Onze grootste drijfveer is het waarmaken en overtreffen van uw verwachtingen. U verdient namelijk de beste service en kwaliteit.
Klanttevredenheidsscore
Met de hoogste klanttevredenheidsscore in onze branche zijn we continu bezig met het implementeren van uw terugkoppeling in de organisatie.Door uw waardering, innovatie en zelfreflectie kunnen we het beste uit onszelf halen en blijven we scherp.
A.A.S. Schadeherstel gebruikt het onderzoeksplatform aas-schadeherstel.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Tevreden.nl meet de klantervaringen onafhankelijk en transparant.
Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van A.A.S. Schadeherstel.
Wat wilt u als organisatie bereiken en verbeteren?
Tijdens een telefonisch gesprek inventariseren wij de wensen en behoeftes en bepalen we de beste onderzoeksopzet voor uw organisatie. Benieuwd?
Neem contact op