Workshop Tevreden

Workshops & Kennisevenementen

Kinderopvang Awards 2018

Na het succes van de afgelopen jaren organiseren wij dit jaar de 4e editie van de Quebble Kinderopvang Awards & Inspiratiedag. Deelnemende kinderopvanglocaties dingen mee naar de award voor de beste kinderopvangketen, gastouder, gastouderbureau, BSO, kinderdagverblijf, peuterspeelzaal en beste nieuwkomer.

Voorafgaand aan de awards organiseren we de Kinderopvang Inspiratiedag. We zijn apetrots op ons programma. Volg inspirerende workshops over het boeien, binden en verrassen van klanten en medewerkers.

Klik hier voor meer informatie

CX Circle: Succesvolle interactie met Millennials

Generatie Y, de groep mensen geboren tussen 1980 en 2000. Er is veel te doen om deze generatie. Ze zouden eigenwijs zijn, verwend, moeite hebben met autoriteit. Tegelijk zijn ze creatief, onafhankelijk en zeer op technologie geörientieerd. Wat is er waar van deze verhalen en wat is mythe? Wat in elk geval buiten kijf staat is dat deze groep groot is. Heel groot. Wat verwacht deze generatie van organisaties, zowel als klant en al medewerker.

Met andere woorden: hoe stem je de customer experience en employee experience af op deze groep mensen zodat ook zij enthousiast worden over jouw organisatie. Dat gaan we verkennen tijdens CX Sessie 7 op 23 mei  met cases van o.a. YoungCapital, Tele2, Bunq en The Student Hotel. Papabubble (ware snoepartiesten) maken ter plaatse de mooiste snoepcreaties. Een spektakel op zich waarbij kleur, geur en vakmanschap samenkomen.

Wilt u hierbij zijn? Laat het ons weten.

Ja, ik wil er graag bij zijn

Onderzoeksresultaten zijn binnen. En nu?

 

Weet u waar de knelpunten zitten en wat u er aan kunt doen om de kwaliteit van uw dienstverlening verder te verbeteren? Inzicht in ervaringen is essentieel. Zo weet u precies welke aspecten kunnen worden verbeterd. Bovendien laat u zien dat u de kwaliteit als organisatie serieus neemt.

De resultaten van uw onderzoek zijn binnen. U heeft prachtige resultaten behaald. Toch blijft er altijd ruimte voor verbetering. Maar waar moet u verbeteren of het nog beter te doen? Tijdens deze workshop geven onze specialisten handige tips, inzichten en praktijkvoorbeelden helemaal gericht op de door u behaalde resultaten. Het is een praktische training met een hoog interactie gehalte waardoor u tijdens de training al aan de slag kunt met de verbeterpunten. De training kan bij u op locatie worden verzorgd. Meer weten?

Ja, stuur mij meer info