Workshop Tevreden

Workshops & Kennisevenementen

MTO evenement Tevreden

Reparatieverzoek in 1x goed?

 

Het afhandelen van reparatieverzoeken is één van de belangrijkste (zo niet het belangrijkst) klantprocesvoor corporaties. Wat kun je als corporatie doen om dit te verbeteren? Waar zitten de quick wins? Waar wordt een huurder blij van, of waarvan juist niet?

Kennisevenement
Op 11 en 13 december organiseren wij gezamenlijk met de woningcorporaties Woonbron en Havensteder het kennisevenement 'Aan de slag met het proces reparatieverzoek'.


Bekijk workshop

CX Circle tevreden.nl

CX Circle - 11 december

Regelmatig wordt er een bedrijf opgericht dat in zijn markt de boel eens even flink op z'n kop gaat zetten. We kennen de verhalen van Uber en Airbnb natuurlijk, maar er zijn er veel meer. Deze bedrijven zetten de nieuwe standaard op het gebied van klantbeleving en gebruiksgemak. Zij bouwen niet aan een klantgerichte organisatie, zij zijn het en hoeven niet af te rekenen met ‘legacy’ vanuit het verleden. Waar grote organisaties vaak de noodzaak voelen om klantgericht te worden, hebben dergelijke jonge bedrijven klantgerichtheid door hun aderen stromen.

Ook zo benieuwd hoe deze bedrijven dit voor elkaar hebben gekregen? Op 11 december gaan we leren van 5 succesvolle bedrijven op het gebied van customer disruption; hoe worden deze start-ups en scale-ups geboren met klantgerichtheid?

Meer informatie

Onderzoeksresultaten zijn binnen. En nu?

 

De resultaten van uw onderzoek zijn binnen. Er zijn mooie resultaten behaald. Toch blijft er altijd ruimte voor verbetering. Maar waar moet je verbeteren om  het nog beter te doen? Tijdens deze workshop geven onze specialisten handige tips, inzichten en praktijkvoorbeelden helemaal gericht op de door u behaalde resultaten.

Het is een praktische training met een hoog interactie gehalte waardoor je tijdens de training al aan de slag kunt met de verbeterpunten. De training kan op locatie worden verzorgd. Meer weten?

Ja, stuur mij meer info

In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link