Workshop Tevreden

Workshops & Kennisevenementen

Kinderopvang Awards 2018

Uitslag Kinderopvang Awards 2018

De afgelopen maanden is er volop gestemd voor de Kinderopvang Awards. Ouders hebben laten weten wat ze van de kwaliteit van uw dienstverlening vinden.Afgelopen vrijdag 14 september zijn de Kinderopvang Awards uitgereikt aan kinderopvanglocaties die in hun regio op nummer 1,2 en 3 zijn geƫindigd. Tevens zijn de beste Gastouder, Gastouderbureau, Peuterspeelzaal, BSO, KDV en kleine en grote kinderopvang keten in het zonnetje gezet. Wij begrijpen dat u natuurlijk ook met smart zit te wachten op uw resultaat!

Klik hier voor de uitslag

CX Circle tevreden.nl

CX Circle - 17 september 2018

 

CX Circle sessie 8 vindt plaats op 17 september bij ABN AMRO in Amsterdam en staat volledig in het teken van klantcontact.

Contact met de klant is altijd het moment waarop het verschil gemaakt kan worden. De aard van die interacties verandert echter flink. Bots & AI, chat, Merk-waardige interacties of moeten we toch gewoon blijven e-mailen?

Op 17 september gaan we leren van de succesvolle bedrijven op het gebied van klantcontact. Wat moet je zeker doen en wat moet je absoluut laten?

Ja, hier wil ik bij zijn!

 

Onderzoeksresultaten zijn binnen. En nu?

 

Weet u waar de knelpunten zitten en wat u er aan kunt doen om de kwaliteit van uw dienstverlening verder te verbeteren? Inzicht in ervaringen is essentieel. Zo weet u precies welke aspecten kunnen worden verbeterd. Bovendien laat u zien dat u de kwaliteit als organisatie serieus neemt.

De resultaten van uw onderzoek zijn binnen. U heeft prachtige resultaten behaald. Toch blijft er altijd ruimte voor verbetering. Maar waar moet u verbeteren of het nog beter te doen? Tijdens deze workshop geven onze specialisten handige tips, inzichten en praktijkvoorbeelden helemaal gericht op de door u behaalde resultaten. Het is een praktische training met een hoog interactie gehalte waardoor u tijdens de training al aan de slag kunt met de verbeterpunten. De training kan bij u op locatie worden verzorgd. Meer weten?

Ja, stuur mij meer info

In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link