Comparex header

Klanttevredenheid Comparex

"Klantervaringen om de kwaliteit te verbeteren"

Verbetermaatregelen

Wij bevinden ons in een digitale transformatie, waar software in toenemende mate als dienst wordt afgenomen die steeds vaker opereert in de cloud. Deze transitie vergt van organisaties veel ervaring, inzicht en visie om nú de juiste keuzes te maken voor de toekomst.

Op deze transitie spelen wij als COMPAREX in, door onze ervaring, kennis en internationale kracht te bundelen en onze klanten onafhankelijk te adviseren tijdens hun reis naar de toekomst. Dit doen wij vanuit onze missie omde meest waardevolle IT solution en services organisatie van Nederland te zijn.

Continu en objectief

Als COMPAREX Nederland willen wij onze klanten middels continu en objectief klanttevredenheidsonderzoek inzicht geven in onze prestaties. Om die reden hebben wij comparex.tevreden.nl in het leven geroepen.Wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om zowel gevraagd als ongevraagd hun mening over onze dienstverlening te delen.

comparex_tevreden

Via comparex.tevreden.nl nodigen wij onze klanten uit om een onderzoek in te vullen. De reacties worden hier ook gepubliceerd. Op deze manier hebben en bieden wij inzicht in de kwaliteit van onze dienstverlening en kunnen we de klantgerichtheid verbeteren. De verbetermaatregelen, die wij doorvoeren op basis van de feedback op het onderzoek, worden op deze pagina gepubliceerd.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Hanan is bij Tevreden.nl strategisch klantadviseur en is al jaren de dragende kracht voor bouwbedrijven en woningcorporaties. Ze heeft talloze organisaties geholpen met het verbeteren van de interne processen en de klant- en medewerkerstevredenheid.

Wil je eens sparren met Hanan?

Ja, graag!
Hanan_Chafia_Tevreden