Focwa Header

Klanttevredenheid FOCWA

"FOCWA zet de klant centraal"

Doorlopend de klanttevredenheid verbeteren

FOCWA gelooft in doorlopend klanttevredenheidsonderzoek. Om die reden is FOCWA een samenwerking aangegeven met Tevreden.nl. Onze leden kunnen vanaf 2017 klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Hierdoor kunnen de leden de kwaliteit van de dienstverlening verder verbeteren. Ze weten dan ook exact waar er ruimte voor verbetering is. Op deze manier wordt de klant steeds centraler gesteld. Bovendien geeft het inzicht ook meer grip en een betere balans op de openbare beoordelingen, reviews en ranking.

Actieve ondernemersvereniging

FOCWA werd opgericht in 1936 als Federatie van Ondernemers in de Carrosserie- en Wagenbouw en Aanverwante bedrijven. Anno nu is het een actieve ondernemersvereniging waarin drie zelfstandige verenigingen samenwerken aan de belangenbehartiging van en collectieve dienstverlening aan ondernemers in de Nederlandse carrosseriebranche. De federatie FOCWA telt meer dan 1000 aangesloten bedrijven.

Alle activiteiten van FOCWA zijn erop gericht om leden te helpen en te stimuleren het uiterste uit hun ondernemerschap te halen. Dat gebeurt via belangenbehartiging en ondersteuning op velerlei terreinen. Zoals bij sociaal-economische aangelegenheden, maar ook op gebied van techniek en innovatie, scholing en opleiding, kwaliteits- milieu- en arbozorg, individuele bedrijfsadvisering en -begeleiding, communicatie en public relations.

FOCWA fungeert als een platform en kenniscentrum waar leden uit alle verenigingen voor elke vraag terecht kunnen. Daarnaast werkt FOCWA continu aan haar positionering bij consumenten én bedrijfsleven, als symbool van kwaliteit en professionaliteit. Voor bedrijven, die als FOCWA bedrijf willen (blijven) opereren, voert FOCWA een helder selectiebeleid met jaarlijkse controles.

FOCWAgebruikt het onderzoeksplatform FOCWA.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit te verbeteren.

De FOCWA Schadeherstelbedrijvennodigen haar klanten uit om deel te nemen aan het onderzoek. Met inzicht in de resultaten, uitgebreide rapportagemogelijkheden en verbeteradviezen kan FOCWAnog beter voldoen aan jouw wensen en verwachtingen.

Wat wilt u als organisatie bereiken en verbeteren?

Tijdens een telefonisch gesprek inventariseren wij de wensen en behoeftes en bepalen we de beste onderzoeksopzet voor uw organisatie. Benieuwd?

Neem contact op
Tevreden.nl en Feedback Company bundelen hun krachten!

Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en hun producten en diensten. Zodat we de feedback- en onderzoek markt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Lees bericht
close-link