Klanttevredenheid Friesland Lease
"Het in kaart brengen van de ervaren dienstverlening door zowel wagenparkbeheerders als leaserijders is essentieel voor duurzame relaties"
Zorgeloos zakelijk rijden
Friesland Lease streeft in haar dienstverlening continu naar zorgeloos zakelijk rijden. Of het nu gaat om wagenparkbeheerders, fleetowners de zakelijke of private leaserijder iedere schakel moet de zorgeloosheid van zakelijke mobiliteit ervaren.
Om deze ervaringen in kaart te brengen en verbeteringen in haar dienstverlening door te voeren, onderzoekt Friesland Lease doorlopend haar dienstverlening via Tevreden.nl. De resultaten hiervan zijn inzichtelijk op frieslandlease.tevreden.nl.
Friesland Lease levert duurzame mobiliteitsoplossingen, waarbij gemak en kostenbesparing voor haar klanten voorop staan. Kenmerkend voor de dienstverlening zijn de ruimte voor ondernemerschap en de nuchtere aanpak. Friesland Lease acteert flexibel en slagvaardig in het tot stand brengen van mogelijkheden en oplossingen. Het tot stand brengen van duurzame relaties is dan ook het uitgangspunt.
Hoe werkt het?
Vijf onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. De onderzoeken zijn toegespitst op:
- Evaluatie autoverhuur
- Evaluatie leasefiets
- Evaluatie jaarlijkse leaserijder
- Evaluatie private leaserijder
- Evaluatie wagenparkbeheerder
De uitkomsten van de enquêtes worden openbaar gepubliceerd op friesland.tevreden.nl.
Het geeft inzicht in onze dienstverlening én helpt ons nog persoonlijker en klantgerichter te maken. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Friesland Lease medewerkers. Een 8 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!
Wat wilt u als organisatie bereiken en verbeteren?
Tijdens een telefonisch gesprek inventariseren wij de wensen en behoeftes en bepalen we de beste onderzoeksopzet voor uw organisatie. Benieuwd?
Neem contact op