Klanttevredenheid Hercuton
“Iedereen mag weten hoe klanten onze dienstverlening en samenwerking ervaren”
Overtref de verwachting
Bij Hercuton geloven we dat bouwen verder gaat dan alleen het opleveren van een
pand. Het draait om vertrouwen, samenwerking en het vinden van de best mogelijke
oplossing voor de specifieke wensen van onze opdrachtgevers. We nemen de
volledige verantwoordelijkheid, van ontwerp tot oplevering, en zetten altijd dat stapje extra om verwachtingen te overtreffen.
Eerlijk inzicht door samen te leren
Om echt te begrijpen hoe klanten onze aanpak ervaren, werken we samen met het
onafhankelijke onderzoeksbureau Tevreden.nl. Via het platform hercuton.tevreden.nl
worden ervaringen van opdrachtgevers op een transparante manier gedeeld. Zo
geven we niet alleen inzicht, maar blijven we ook voortdurend leren en verbeteren.
We staan open voor eerlijke feedback, omdat onze opdrachtgevers ons werk en het
eindresultaat op dagelijkse basis ervaren en erin werken.
Hoe werkt het?
Gaan we voor u bouwen aan een nieuw project? Dan nemen we u volledig mee in
ons proces en vragen we op twee momenten om uw mening. Zodat wij met ons werk
nóg beter kunnen doen.
U ontvangt via Tevreden.nl twee korte digitale vragenlijsten op de volgende
momenten:
- Na de opdrachtverstrekking
- Na de oplevering
Door deze feedback kunnen we snel schakelen, oplossingsgericht bijsturen en
bouwen aan nog duurzamere samenwerkingen.
Samen bouwen we aan de bedrijfspanden van morgen!

De uitkomsten van de enquêtes worden openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft u inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners.
Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!
Wat wilt u als organisatie bereiken en verbeteren?
Tijdens een telefonisch gesprek inventariseren wij de wensen en behoeftes en bepalen we de beste onderzoeksopzet voor uw organisatie. Benieuwd?
Neem contact op