CX Circle

11 december - Beeckestijn Business School - Leusden

Ben jij erbij?

CX Circle is de eerste en enige onafhankelijke community in Nederland waar professionals die met Customer Experience bezig zijn in hun werk, samen kunnen komen voor kennis, inspiratie en netwerk. Samen met de CX Circlezorgen wij dat jij altijd op de hoogte bent van de ontwikkeling in jouw vak en stellen we elkaar in staat de klantbeleving in Nederland naar een hoger niveau te tillen.

Als kennispartner van de CX Circle beschikken wij over een beperkt aantal gratis tickets (t.w.v. € 100,-).
Wil jij erbij zijn? Vul onderaan de pagina het formulier in en wij nemen contact met je op.

Customer disruption - 5 succesvolle bedrijven

Regelmatig wordt er een bedrijf opgericht dat in zijn markt de boel eens even flink op z'n kop gaat zetten. We kennen de verhalen van Uber en Airbnb natuurlijk, maar er zijn er veel meer.Deze bedrijven zetten de nieuwe standaard op het gebied van klantbeleving en gebruiksgemak. Zij bouwen niet aan een klantgerichte organisatie, zij zijn het en hoeven niet af te rekenen met ‘legacy’ vanuit het verleden. Waar grote organisaties vaak de noodzaak voelen om klantgericht te worden, hebben dergelijke jonge bedrijven klantgerichtheid door hun aderen stromen.
 
Ook zo benieuwd hoe deze bedrijven dit voor elkaar hebben gekregen? Wat deze merken exact in huis hebben om zich zo te ontwikkelen? En hoe het zit met de mindset binnen deze organisatie?
Op 11 december gaan we leren van 5 succesvolle bedrijven op het gebied van customer disruption; hoe worden deze start-ups en scale-ups geboren met klantgerichtheid?

Programma

13.15 - 14.00: Het succes van The Avocado Show

14.10 - 14.55: Picnic maakt je leven makkelijker

14.55 - 15.20: Koffiebreak

15.20 - 16.05: Shell TapUp; terwijl jij werkt, vult Shell je tank

16.15 - 17.00:  Zoku; een hotelconcept gebouwd rondom de wensen van de global nomad

17.00-17.45: Borrel

Het succes van The Avocado Show (Ron Simpson, founder The Avocado Show)

Het ongelooflijke verhaal van 2 vrienden uit Amsterdam met een klein restaurantje in De Pijp dat binnen een jaar het gezicht werd van een internationale miljarden industrie.
Avocado fans kampeerden voor de deur, 100.000 followers hielpen mee op social media, 60 landen publiceerden het verhaal in oneindig veel talen, er waren 70 franchise aanvragen nog voor de opening en de beelden werden zo’n 500 miljoen keer bekeken. Gratis. Hoe dan?
Dat vertelt Ron Simpson, founder van The Avocado Show, je met ongekende passie en humor. Marketing tips en strategieën, internationaal uitbreiden, lekker eten en een duurzame toekomst.

Picnic maakt je leven makkelijker (Nikki Oude-Elferink , Customer Success Manager Picnic)    
Al je boodschappen voor de laagste prijs gratis thuisbezorgd. Vóór 22u besteld en je hebt het de volgende dag in huis. Je hoeft er niet eens de halve dag voor thuis te blijven. Te mooi om waar te zijn? Niet voor Picnic. Elke dag zorgen we er voor dat we deze beloften aan onze klanten waar kunnen maken. En dat doen we door onze klanten superserieus te nemen.

Shell TapUp; terwijl jij werkt, vult Shell je tank (Merel Vis, Customer Experience Manager Shell) 
Shell TapUp maakt het mogelijk om via een speciale app brandstof te bestellen, waarna een elektrisch aangedreven voertuig de brandstof op de gewenste locatie komt afleveren. Shell TapUp sluit aan bij de ontwikkeling dat steeds meer producten online worden besteld en thuis worden bezorgd. Gemak staat dan ook centraal: klanten kunnen via de speciale TapUp app een bestelling plaatsen en zelf aangeven wanneer en waar ze hun auto willen laten bijtanken.

Zoku; een hotelconcept gebouwd rondom de wensen van de global nomad (Hans Meyer, mede-oprichter Zoku in Amsterdam)
Hans gelooft dat de international talent anno nu toe is aan nieuwe en slimmere oplossingen. Mede daarom is Zoku (wat in het Japans familie of stam betekent) een revolutionair hotelconcept. Zoku is niet zomaar een hotel, maar hybride tussen een huis en een kantoor, voorzien van hotelservices waar mensen en ideeen met elkaar verbondend worden. Zoku is een bruisende omgeving voor Global Nomads die daar comfortabel wonen, werken, ontspannen en andere mensen ontmoeten, dit alles in een perfect uitgedachte guest experience als basis. Een typische disruptor binnen de hotelbranche! 

Tot 11 december?

Wij nodigen je graag uit om deze sessie - samen met ons - bij te wonen. Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!

[contact-form-7 title="" id="none"]

Locatie CX Sessie

Beeckestijn Business School
Leusderend 30
3832 RC Leusden

In 7 stappen succesvol onderzoek

Meer tevreden klanten?

Download het white paper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link