CX Sessie 13: Anders dan anders

17 maart - NEMO Science Museum - Amsterdam

Ben jij erbij?

CX Circle is de eerste en enige onafhankelijke community in Nederland waar professionals die met Customer Experience bezig zijn in hun werk, samen kunnen komen voor kennis, inspiratie en netwerk. Samen met de CX Circlezorgen wij dat jij altijd op de hoogte bent van de ontwikkeling in jouw vak en stellen we elkaar in staat de klantbeleving in Nederland naar een hoger niveau te tillen.

Als kennispartner van de CX Circle beschikken wij over een beperkt aantal gratis tickets (t.w.v. € 100,-).
Wil jij erbij zijn? Vul onderaan de pagina het formulier in en wij nemen contact met je op.

Unieke klantbelevingen

Het eerste CX Circle event van dit jaar vindt plaats op 17 maart. Qua locatie vallen we direct met onze neus in de boter. We zijn ditmaal namelijk te gast bij NEMO Amsterdam; het grootste science museum van Nederland dat jaarlijks zo’n 600.000 bezoekers trekt. Tijdens deze sessie gaan we dieper in op een klantbeleving die je maar zelden ziet.

De verwachtingen van consumenten ten aanzien van hun beleving worden steeds hoger. Hoe zorg je ervoor dat je jouw klant blijft verleiden en verrassen?

We bieden deze dag een podium aan verrassende organisaties die op een andere manier tegen CX aan kijken: De Efteling, NEMO en Brownies & DownieS. Leer van hun ervaringen en inzichten op het gebied van service en klantgerichtheid en laat je inspireren.

Programma

12.30 - 13.00: Ontvangst (incl. lunch)
13.00 - 13.15: Welkom door NEMO & CX Circle
13.15 - 14.00: Case NEMO 
14.00 - 15.00: Case Efteling
15.00 - 15.15: Koffiebreak
15.15 - 16.00: Case Swapfiets
16.00 - 16.45: Case Brownies & Downies
16.45 - 17.30: Afsluiting + Borrel

13.15 - 14.00 Case NEMO (Michiel Buchel, CEO NEMO Science Museum en Carlo van den Berg, Algemeen directeur Mystery Review)
Na jarenlange groei in bezoekersaantallen, bekendheid en aanbod is NEMO meer dan ooit bezig met de blik op de toekomst. Bij de vormgeving van dit proces heeft Mystery Review hen begeleid met het maken van de shift van inside-out denken naar outside-in, waarbij de focus vooral op de beleving van de bezoeker is komen te liggen door de hele organisatie heen. Martijn en Carlo nemen je mee in het proces dat zij gezamenlijk hebben doorlopen.

14.00 – 15.00 Leer van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland (Frans Goenee, inspiratiemanager Efteling)
Frans neemt je mee in de ontwikkelingen die de Efteling de afgelopen jaren heeft doorlopen, met name op het gebied van gastgerichtheid. Hoe wil deze organisatie groeien naar een 9+ organisatie waarbij 3300 collega’s elke dag het verschil maken? Frans werkt al 30 jaar voor de Efteling, en is er tegenwoordig ‘Inspiratiemanager’. Hij deelt zijn kennis, ervaring en lessen in beleving en zorgt ervoor dat je weer met een frisse blik tegen gastgerichtheid aankijkt.

15.15 - 16.00 De tweewieler waarop je altijd kunt rekenen (Joy van Wooning, learning & development manager Swapfiets).
Het concept, dat ooit begon als een leuk idee, is een doorslaand succes en gebaseerd op 2 pijlers: klantvriendelijkheid en gemak. Voor een vast bedrag per maand krijg je een fiets en zorgt Swapfiets ervoor dat deze het altijd doet. Want de service is inclusief onderhoud en reparaties. En als het herstel net even wat langer duurt, mag je altijd even swappen. Inmiddels is Swapfiets het grootste fietsabonnement ter wereld en zijn de fietsen met de kenmerkende blauwe voorband niet meer weg te denken uit ons straatbeeld.

16.00 – 16.45 Thijs Swinkels (eigenaar van Brownies & downieS)
In meer dan 50 vestigingen biedt Brownies & downieS mensen met een verstandelijke beperking werkgelegenheid en de kans op een opleiding. Wat het concept zo onderscheidend maakt is dat Brownies & downieS staat voor zelfredzaamheid per locatie, en dus niet afhankelijk is van subsidies en giften. Thijs geeft je inzicht op het gebied van ondernemerschap, omgaan met de doelgroep en de verantwoordelijkheid die wij met zijn allen hebben ten opzichte van deze bijzondere mensen.

Tot 17 maart?

Wij nodigen je graag uit om deze sessie - samen met ons - bij te wonen. Er zijn slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!

[contact-form-7 title="" id="none"]

Locatie CX Sessie

Wij zijn deze dag te gast bij NEMO Science Museum. NEMO Science Museum is een wetenschap- en technologiemuseum in Amsterdam. Het museum trekt bijna jaarlijks 600.000 bezoekers.

Adres:
Oosterdok 2
1011 VX Amsterdam

Tevreden.nl en Feedback Company bundelen hun krachten!

Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en hun producten en diensten. Zodat we de feedback- en onderzoek markt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Lees bericht
close-link