HR Kennissessie:
Intern succes gaat vooraf aan extern succes

Dinsdag 18 december 2018 | Tevreden.nl, Capelle aan den IJssel

Leer in één middag van experts uit de praktijk

Praktijkcases AIG & Friesland Lease

Steeds meer dienstverlenende of servicegerichte organisaties ontdekken dat wanneer zij werknemers en klanten centraal stellen, er een radicale verandering zal moeten optreden in de manier waarop leiderschap en het meten van succes ingevuld worden.

Interne inzet gaat tenslotte vooraf aan extern succes. Ofwel; je kunt geen klantloyaliteit, winst en groei verwachten als de interne basis van een organisatie niet solide is.

Om te leren, te delen en te ervaren van andere organisaties organiseert Tevreden.nl op dinsdag 18 december een informele kennissessie. 

Hierbij staat het onderwerp "medewerkersonderzoek in combinatie met klantonderzoek zorgt voor een beter presterende organisatie" centraal. 

Thema's die o.a. aan bod komen:

  • Hoe creëer je een cultuur waarin de service aan klanten centraal staat
  • Hoe maak je medewerker- en klanttevredenheid onderdeel van stuurinformatie
  • Hoe bevlogen medewerkers en hoge klanttevredenheid leiden tot hoger rendement

AIG en Friesland Lease zijn voorloper in het gebruik van medewerkersonderzoek in combinatie met klantonderzoek. Ze delen hun beste tips, adviezen en praktijkervaringen.

people
Doelgroep

HR, Mangement & Directie

perm_contact_calendar
Datum

Dinsdag 18 december

access_time
Tijden

12.00 uur - 16.30 uur

local_cafe
Hapje en drankje

Incl. lunch, drinken en borrel

directions_car
Parkeren

Gratis parkeren voor de deur

location_on
Locatie

Tevreden.nl
Rivium Boulevard 156
Capelle aan den IJssel

Deze 3 experts delen hun beste tips en ervaringen

Directeur Tevreden.nl - Freek Kruf

Freek Kruf heeft ruim 13 jaar managementervaring in leidinggevende verkoop- en marketingactiviteiten met marktleiders en startups in de technologische en onderzoek industrie. Sinds november 2014 is hij verantwoordelijk voor partnerships & business development bij Tevreden.nl.

Tijdens het Tevreden Event zal Freek jullie meenemen in de Service Profit Chain. Dit is het model waarop de visie van Tevreden.nl is gebaseerd. De Service Profit Chain geeft waardevolle inzichten aan (HR-)leidinggevenden wanneer zij willen bepalen hoe zij de organisaties moeten sturen en inrichten, welke vaardigheden medewerkers moeten (door)ontwikkelen en hoe zij tevredenheid en loyaliteit kunnen sturen.

Directeur Tevreden.nl - Freek Kruf

Freek Kruf heeft al meer dan 13 jaar managementervaring in leidinggevende verkoop- en marketingactiviteiten met marktleiders en startups in de technologische en onderzoek industrie. Sinds november 2014 is hij verantwoordelijk voor partnerships & business development bij Tevreden.nl.

Tijdens het Tevreden Event zal Freek jullie meenemen in de Service Profit Chain. Dit is het model waarop de visie van Tevreden.nl is gebaseerd. De Service Profit Chain geeft waardevolle inzichten aan leidinggevenden wanneer zij willen bepalen hoe zij de organisaties moeten sturen en inrichten, welke vaardigheden medewerkers moeten (door)ontwikkelen en hoe zij tevredenheid en loyaliteit kunnen sturen.

Directeur Tevreden.nl - Freek Kruf

Freek Kruf heeft al meer dan 13 jaar managementervaring in leidinggevende verkoop- en marketingactiviteiten met marktleiders en startups in de technologische en onderzoek industrie. Sinds november 2014 is hij verantwoordelijk voor partnerships & business development bij Tevreden.nl.

Tijdens het Tevreden Event zal Freek jullie meenemen in de Service Profit Chain. Dit is het model waarop de visie van Tevreden.nl is gebaseerd. De Service Profit Chain geeft waardevolle inzichten aan leidinggevenden wanneer zij willen bepalen hoe zij de organisaties moeten sturen en inrichten, welke vaardigheden medewerkers moeten (door)ontwikkelen en hoe zij tevredenheid en loyaliteit kunnen sturen.

Best Practices

Alle sprekers op het Tevreden.nl Event zijn experts die op dagelijkse basis met deze materie werken. Wij geloven namelijk dat ware wijsheid voortkomt uit kennis + praktijkervaring. Wij hebben iedere spreker gevraagd om een originele en krachtige 'talk' (30 min.) voor te bereiden waarin zij hun 'best practices' met je delen.

Kom je ook 18 december?

Je bent op dinsdag 18 december vanaf 12.00 uur van harte welkom op het kantoor van Tevreden.nl. Het programma start om 12.30 uur en is rond 16.00 uur afgelopen. Wij zorgen voor een lekkere lunch en een borrel achteraf.

Wil jij antwoordt krijgen op al jouw vragen rondom klant- en medewerkersonderzoek? En wil je kennis uitwisselen met andere HR verantwoordelijken hoe zij dit aanpakken? Meld je dan vandaag nog aan. Let op: er is maar beperkt plaats!

Omdat wij geloven in het delen van kennis en dat je samen verder komt dan alleen is deelname aan dit kennisevenement volledig gratis.

[contact-form-7 title="" id="none"]
In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link