Webinar_tevreden

Dé blauwdruk voor tevreden klanten

Welke stappen moeten nu écht genomen worden voor tevreden medewerkers en klanten?

Wij gaan je stap voor stap helpen. Deelname is gratis.

Hier aanmelden

Donderdag 28 maart - 10.00 uur

Jos den Edel - Operationeel klantadviseur

Mijn passie? Ik help organisaties al ruim 10 jaar met het inzichtelijk maken en verbeteren van de kwaliteit van hun dienstverlening.

Binnen Tevreden.nl ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse ondersteuning van bestaande klanten in verschillende sectoren. Daarnaast houd ik mij bezig met het opstellen van vragenlijsten, resultaten dashboards en rapportages.

Doordat ik dagelijks in contact sta met organisaties weet ik wat er speelt en nodig is om te verbeteren. Na afloop van het webinar weet jij welke 7 stappen je moet nemen om een goede basis te creëren voor trotse medewerkers en tevreden klanten.

Wat levert het op?

Wat levert klant- en medewerkerstevredenheid nu precies op? Wanneer klanten tevreden zijn zal dit ook zijn reflectie hebben op de medewerkers. Zij voelen zich gewaardeerd doordat ze goed werk leveren. De medewerker creëert tenslotte waarde voor de klant.

+ 10%

Tevredenheid

Een organisatie die inzet op het verbeteren van de dienstverlening heeft gemiddeld een 10% hogere klanttevredenheid en ziet hierdoor een hogere betrokkenheid van medewerkers.

+ 21%

Productief

Een betere klanttevredenheid zorgt voor een hogere arbeidsproductiviteit, betere service verlening en een positief imago voor de organisatie.

+ 22%

Winstgevend

Hoe loyaler de klant, hoe groter de kans is op herhalingsaankopen of klanten die langdurig gebruik maken van de dienstverlening.

10 jaar onderzoekservaring in 1 ultieme blauwdruk

Wat weet jij na afloop van het webinar:

  • Wat wil ik meten als organisatie?
  • Wat is voor mijn organisatie de beste onderzoeksopzet?
  • Hoe ga ik om met allerlei verschillende doelgroepen?
  • Hoe formuleer ik een goede vragenlijst?
  • Hoe verkrijg ik draagvlak voor het onderzoek in de organisatie?
  • Hoe kan ik het beste omgaan met de resultaten en realiseren van verbeteringen?
  • Een kijkje in de keuken bij onze onderzoekstool en real-time dashboarding
Wanneer?

Donderdag 28 maart 2019

Hoe laat?

We starten om 10.00 uur

Kosten?

Deelname is gratis!

Waar?

Vanachter je eigen pc of laptop. Het enige wat je nodig hebt is een laptop/pc met internet.

Voor wie?

Iedereen die aan de slag wilt met verbeteren van de tevredenheid van klanten en medewerkers.

Stap 1

Wil jij erbij zijn? Klik op de blauwe button om je te aan te melden. Er is beperkt plaats dus wees er snel bij.

Aanmelden

Stap 2

Na registratie ontvang je een mail met daarin de link naar het webinar. Tip: vanuit de mail kun je het direct in je agenda plaatsen zodat je het niet vergeet.

Stap 3

Eén uur en een kwartier voor aanvang ontvang je een reminder. Zet een goede bak koffie/thee, klik op de link uit je email en volg het live vanachter je eigen pc of laptop.

Meld je nu aan voor dit gratis webinar!

Aanmelden

Video_icon

LIVE, geen opnames

Dit is een LIVE webinar, er worden geen opnames gemaakt.

Begeleiding_icon

Vraag- en antwoord

Stel mij al je brandende vragen en krijg direct antwoord!

Responsive Design_icon

Online te volgen

Volg het webinar live vanachter je PC, Mac, tablet of smartphone.