webinar welzijn

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Debbie en Freek bespreken graag de mogelijkheden voor jouw organisatie! Laat onderaan de pagina even je gegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact met je op. Wil je het webinar nog een keer terugkijken? Klik dan op onderstaande button.

Bekijk webinar

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een klant heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit uw CRM of Social Media applicatie door onze unieke API koppeling.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie over de onderzoeksresultaten beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Tevreden.nl begeleidt en ondersteunt organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

Experts_icon

Medewerkersonderzoek

Het onderzoek richt zich met verschillende thema's op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

Onze werkwijze

Doelstelling_icon

Doelstelling

Wat wilt je als organisatie bereiken en verbeteren? Tijdens een intakegesprek inventariseren wij de wensen en behoeftes en bepalen we de beste onderzoeksopzet voor jouw organisatie.

Begeleiding_icon

Begeleiding

Op basis van de overeengekomen onderzoeksopzet start Tevreden.nl met het inrichten van jouw onderzoeksaccount. Wanneer het account is ingericht, neemt één van onze klantadviseurs contact met op om de werking van het onderzoeksaccount door te nemen.

Start_icon

Start met meten

Nu je weet hoe het onderzoeksplatform werkt, kun je zelf op doorlopende wijze en op momenten die voor jouw klant of medewerkers relevant zijn, evaluaties uitsturen. Met de diverse dashboards heb je  een continu zicht op ervaringen op het niveau van de hele organisatie, maar ook per vestiging, per team of zelfs per medewerker.

klanttevredenheid_icon

Verbeteren

Tijd om te evalueren: wat kan de organisatie leren van de behaalde resultaten? Welke verbeteracties zijn er nodig om het in de toekomst nóg beter te doen? Je ontvangt gericht advies, zodat je weet waar je op moet verbeteren om jouw klanten enthousiast en tevreden te houden.

Klanten aan het woord

Hoge kwaliteit betekent dat je moet investeren in de ontwikkeling van je medewerkers, want zij vormen het hart van onze organisatie. Ik doe samen met Tevreden.nl al jaren onderzoek naar medewerkerstevredenheid. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Maar we gaan nu een stap verder. We willen bevlogenheid stimuleren. Daarin zit nog meer positieve actie. Een medewerker die vertrouwen heeft in zichzelf, flexibel durft te zijn, ter plekke een oplossing verzint voor een probleem. Die hebben we nu nodig.

Berend botje kinderopvang
Kinderopvang Berend Botje

Eén van de kernwaarden van de moederorganisatie van De Kern is transparantie. Het is dus een logische stap om reviews en scores te publiceren. In het begin was dat zeker erg onwennig en zelfs een beetje eng. Je staat immers gelijk in je hemd als iemand iets negatiefs over de organisatie zegt of als de score plotseling zou kelderen. Inmiddels is het voor ons kicken als we zien dat er weer een nieuwe review gepubliceerd is via de widget, die we in onze website hebben ingebouwd. 

Jorg Post tevreden
Welzijnsorganisatie de Kern
Jorg Post - Projectleider

Consumenten oriënteren zich steeds vaker online en proberen informatie te achterhalen van het bedrijf waarmee ze mogelijk zaken zullen gaan doen. Door de goede rapportcijfers en positieve reacties van klanten via de onderzoeken zijn wij in staat een goede indruk achter te laten bij de consument. We publiceren de resultaten van het onderzoek op onze eigen website via de unieke API koppeling van Tevreden.nl en laten de reviews indexeren met Google sterren voor een betere vindbaarheid.

marc-huisman-tevreden
Marc Huisman Autobedrijf B.V.
Marc Huisman - Eigenaar

Klaar om jouw dienstverlening te verbeteren?

Benieuwd naar de mogelijkheden van onze onderzoeksoplossingen? Neem vrijblijvend contact met ons op.

[contact-form-7 title="" id="none"]