
Wij denken graag met u mee
In verband met de huidige omstandigheden is het mogelijk om nu alleen de opstartkosten te betalen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de onderzoeken voor u klaar staan zodat u kunt uitnodigen wanneer het u uitkomt. De abonnementskosten gaan in vanaf het moment dat u de onderzoeken gaat versturen.
Betrouwbaarheid & kwaliteit belangrijker dan ooit
De keuze voor een kinderopvang door ouders wordt vaak gebaseerd op een combinatie van praktische redenen en “het gevoel” na een eerste kennismaking of referentie. Het is belangrijk als een dagopvang dichtbij huis is, maar doorslaggevend als een pedagogisch medewerker tijdens een rondleiding ook goed in kan spelen op de verwachtingen van ouders of blij verrast wordt door een positief oordeel van een andere ouder.
Zijn ouders echter ontevreden, dan gaat daar veel emotie mee gepaard en zullen zij de opvang doorgaans afraden. Vertrouwen, reputatie en goed gevoel komt te voet en gaat te paard.
Weet jij wat er goed gaat en wat beter kan? Door middel van tevredenheidsonderzoek krijg je inzicht in ervaringen van klanten, medewerkers en andere belangrijke stakeholders. Deze inzichten vormen de basis voor het leveren van topprestaties.
De kracht van Tevreden.nl
Real-time
Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.
Doorlopend
Krijg op alle contactmomenten die een klant heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.
Integratie
Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit uw CRM of Social Media applicatie door onze unieke API koppeling.
Analyseren
Diepgaande informatie over de onderzoeksresultaten beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.
Responsive
De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.
Begeleiding
Tevreden.nl begeleidt en ondersteunt organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.
Medewerkersonderzoek
Het onderzoek richt zich met verschillende thema's op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten.
Huisstijl
De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.
HKZ Keurmerk
De vragenlijsten voldoen inhoudelijk aan de eis van het HKZ om minimaal 1x in de 3 jaar de ervaringen van klanten te meten.
Onze onderzoeken

- Kort en bondig (Quickscan)
- Jaarlijkse evaluatie (Periodiek)
- Na eerste kennismaking
- Na wenperiode
- Einde opvang
- Ketenpartneronderzoek
- Medewerkersonderzoek
Klanten aan het woord
Hoge kwaliteit betekent dat je moet investeren in de ontwikkeling van je medewerkers, want zij vormen het hart van onze organisatie. Ik doe samen met Tevreden.nl al jaren onderzoek naar medewerkerstevredenheid. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Maar we gaan nu een stap verder. We willen bevlogenheid stimuleren. Daarin zit nog meer positieve actie. Een medewerker die vertrouwen heeft in zichzelf, flexibel durft te zijn, ter plekke een oplossing verzint voor een probleem. Die hebben we nu nodig.

Kinderopvang Berend Botje
Eén van de kernwaarden van de moederorganisatie van De Kern is transparantie. Het is dus een logische stap om reviews en scores te publiceren. In het begin was dat zeker erg onwennig en zelfs een beetje eng. Je staat immers gelijk in je hemd als iemand iets negatiefs over de organisatie zegt of als de score plotseling zou kelderen. Inmiddels is het voor ons kicken als we zien dat er weer een nieuwe review gepubliceerd is via de widget, die we in onze website hebben ingebouwd.

Welzijnsorganisatie de Kern
Jorg Post - ProjectleiderConsumenten oriënteren zich steeds vaker online en proberen informatie te achterhalen van het bedrijf waarmee ze mogelijk zaken zullen gaan doen. Door de goede rapportcijfers en positieve reacties van klanten via de onderzoeken zijn wij in staat een goede indruk achter te laten bij de consument. We publiceren de resultaten van het onderzoek op onze eigen website via de unieke API koppeling van Tevreden.nl en laten de reviews indexeren met Google sterren voor een betere vindbaarheid.

Marc Huisman Autobedrijf B.V.
Marc Huisman - EigenaarTijdelijke actie!
In verband met de huidige omstandigheden is het mogelijk om nu alleen de opstartkosten te betalen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de onderzoeken voor u klaar staan zodat u kunt uitnodigen wanneer het u uitkomt. De abonnementskosten gaan in vanaf het moment dat u de onderzoeken gaat versturen.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw kinderopvang? Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op. Je zit natuurlijk nog nergens aan vast. Het gesprek is geheel vrijblijvend.