Aedes Benchmark

Aedes Benchmark 2020

Tevreden.nl is een door Aedes, koepelorganisatie van woningcorporaties, gevalideerd onderzoeksbureau. Ook dit jaar bieden wij een uitgebreide onderzoeksoplossing aan voor woningcorporaties die deelnemen aan de Aedes Benchmark. 

Stilstaan of vooruitgaan?

Uit de Aedes Benchmark van 2019 blijkt dat ongeveer één op de vijf huurders, oftewel een half miljoen hurende huishoudens, onderdelen van het primaire verhuurproces een cijfer lager dan een 7 geven. Dan wil je als corporatie toch weten waar in de verhuurprocessen de dienstverlening niet geheel voldoet?

Naast het vragen om een waardering middels het geven van een rapportcijfer, is de onderbouwing van dit cijfer minstens net zo belangrijk. Want een gemiddelde van een 7,4 lijkt mooi, maar als er geen handvatten zijn om te verbeteren om waar mogelijk een 7,6 te realiseren, blijf je als organisatie stil staan. De juiste inzichten leiden ook naar de juiste verbeterstappen.

De kracht van Tevreden.nl

Dashboard_icon

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

tijd_icon

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een huurder heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

API_1_icon

Integratie

Verstuur onderzoeken geautomatiseerd vanuit het klantregistratiesysteem door de unieke API koppeling.

Aedes_icon

Aedes

De onderzoeken zijn Aedesproof en gaan een stapje verder: ze vragen naar de onderbouwing van de waardering van de huurder.

inzicht_icon

Analyseren

Diepgaande informatie beschikbaar per proces, klantgroep, afdeling, tijd en zelfs per medewerker.

Responsive Design_icon

Responsive

De onderzoeken zijn korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen zijn.

workshops_tevredenheid_icon

Begeleiding

Naast continu meten ondersteunt en begeleidt Tevreden.nl organisaties bij het vertalen van de resultaten naar de praktijk middels rapportages en workshops.

Teamwork_icon

Ketensamenwerking

Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? Met een heldere meting krijgen ketenpartners inzicht in de prestaties.

uitnodiging_icon

Huisstijl

De onderzoeken en uitnodigingen kunnen worden voorzien van logo en ondertekening. Een onderzoeksplatform in eigen huisstijl behoort tot de opties.

Beheer alles vanuit één centraal systeem

Door onze unieke API koppeling zijn wij in staat om de onderzoeksoplossingen te koppelen aan externe systemen. Denk hierbij aan de klantsystemen waar alle contactmomenten, NAW-gegevens, afspraken en alle zaken en taken in vastgelegd worden.

Zo kan de medewerker bij het afsluiten van een reparatieverzoek een automatisch gegenereerd klanttevredenheidsonderzoek toesturen waar de huurder gevraagd wordt om de dienstverlening te beoordelen.

Door deze unieke koppeling is het dus mogelijk om alles vanuit één centraal systeem te beheren. Systemen waar reeds een koppeling mee is gerealiseerd:

Aedes Benchmark 2020 onderzoeksoplossing

Ook dit jaar bieden wij een compleet ontzorgingspakket om tot meer inzichten en achtergrondinformatie te komen om het samen beter te maken voor de klant. Het pakket bestaat uit:

  • Vier Aedes benchmark gerelateerde vragenlijsten met verdiepende vragen
  • Een vragenlijst voor de a-selecte steekproef onder alle bewoners
  • Online uitzenden op twee manieren: handmatig uploaden van Excel bestand of geautomatiseerd vanuit het CRM pakket
  • Logo in uitnodigende mail met jouw ondertekening, herinneringsmail na vijf werkdagen
  • Resultaten direct inzichtelijk via online dashboard zodat je direct kunt beginnen met sturen
  • Alle resultaten inzichtelijk, dus ook de onderbouwing van het rapportcijfer
  • Mogelijkheid tot laten nabellen om responsdoel te halen tegen inkoopvergoeding
  • Gebruik van onze service afdeling tijdens kantooruren

Om je goed op weg te helpen voor Q1 2020 koppelen wij eenmalig een huurdersbestand vanaf september 2019 aan het onderzoek om de eerste respons te bewerkstelligen.

Online trainingen tijdens meetperiode

Tijdens de meetperiode organiseren wij een aantal online webinars waarbij wij samen aan de slag gaan om tijdens de meetperiode al verbeteringen door te voeren. Zo delen onze experts concrete tips en praktijkvoorbeelden van corporaties die van een C naar een B en van een B naar een A zijn gegroeid!

En het mooiste is dat je deze training vanachter je eigen bureau kunt volgen. Heb je vragen? Stel ze direct live tijdens het webinar.

Wij werken o.a. voor

Even bellen?

Volledig ontzorgd deelnemen aan de Aedes Benchmark? Laat hiernaast je gegevens achter en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden voor jouw corporatie te bespreken.

[contact-form-7 title="" id="none"]
Tevreden.nl en Feedback Company bundelen hun krachten!

Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en hun producten en diensten. Zodat we de feedback- en onderzoek markt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Lees bericht
close-link