Eindejaarsactie: geen aansluitkosten t.w.v. € 495,-
Honderden kinderopvangorganisaties werken met de onderzoeksoplossing van Tevreden.nl waarmee direct inzicht verkregen kan worden in de tevredenheid en de organisatie. De bedoeling van de online onderzoeksoplossing is dat de organisatie op een gemakkelijke manier onderzoeken kan uitsturen en de resultaten kan analyseren.
Ook graag aan de slag met het verbeteren van de oudertevredenheid? Maak gebruik van onze tijdelijke actie en kies een onderzoek naar keuze en betaal tot 31 december 2019 géén aansluitkosten t.w.v. € 495,-.
Onderzoekstool
- Zelf uitnodigen per e-mail
- Online resultaten dashboard
- Reviews & ratings op eigen site
Voorwaarden
- Onderzoek naar keuze
- Aanmelden voor 31 december 2019
- Aansluitkosten t.w.v. € 495,- vervallen
Ondersteuning
- 1 uur telefonisch advies
- Training onderzoekstool d.m.v. webinar
- Handleiding onderzoekstool
Klantonderzoek
Tevreden.nl gelooft in het continu meten en verbeteren op basis van cruciale klantcontactmomenten. Voor de kinderopvangbranche hebben we daarom de volgende onderzoeken ontwikkeld:
- Evaluatie eerste kennismaking (doorlopend)
- Evaluatie na de wenperiode (doorlopend)
- Jaarlijkse evaluatie (eenmalig)
- Evaluatie na opzegging / uitstroming van kind (doorlopend)
Standaard zorgen wij ervoor dat kinderopvangorganisaties de resultaten op de volgende niveaus kan bekijken:
- Resultaten per vragenlijst
- Resultaten per locatie
- Optioneel: aanvullende uitsplitsingen per regio
Medewerkersonderzoek
Er zijn 15 verschillende thema's waar een medewerker zijn mening over kan geven. Denk aan:
- Cultuur
- Werksfeer en samenwerking
- Persoonlijke ontwikkeling
- Bevlogenheid & Communicatie
- Duurzame inzetbaarheid
In elk thema is een open vraag opgenomen om de medewerker te activeren zelf ideeën of oplossingen ter verbetering van het thema aan te dragen.
Uit ervaring weten wij dat wanneer je inzoomt op de genoemde verbeterpunten, deze ontwikkelthema’s actueel onder de aandacht blijven van zowel directie als medewerkers.
Vragenlijsten
Alle vragenlijsten bestaan uit een rapportcijfer, algemene mening en diverse deelthema's zoals communicatie, locatie, begeleiding, pedagogisch medewerkers en het aanbod
Doorlopend
Krijg op alle contactmomenten die een ouder heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.
Responsive
De onderzoeken zijn volledig responsive en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en gemakkelijk in te vullen.
Organisaties aan het woord
Hoge kwaliteit betekent dat je moet investeren in de ontwikkeling van je medewerkers, want zij vormen het hart van onze organisatie. Ik doe samen met Tevreden.nl al jaren onderzoek naar medewerkerstevredenheid. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Maar we gaan nu een stap verder. We willen bevlogenheid stimuleren. Daarin zit nog meer positieve actie. Een medewerker die vertrouwen heeft in zichzelf, flexibel durft te zijn, ter plekke een oplossing verzint voor een probleem. Die hebben we nu nodig.
Kinderopvang Berend Botje
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Edwin is bij Tevreden.nl operationeel klantadviseur en al jaren helpt hij kinderopvangorganisaties met het verbeteren van de de ouder- en medewerkerstevredenheid. Wil je eens sparren met Edwin? Vul het formulier in en hij neemt binnen 1 werkdag contact op. Je zit nog nergens aan vast.