Overheid header

Overheid

Luister naar medewerker en burger

De enige manier waarop de bestaande dienstverlening continu verbeterd kan worden, is door te luisteren naar de medewerkers en burgers. De onderzoeksoplossing van Tevreden.nl meet ieder relevant contactmoment waardoor u real-time inzicht krijgt in positieve en negatieve ervaringen. Zo kunt u per proces sturen op de klanttevredenheid en gerichte verbeterpunten doorvoeren.

Totaaloplossing voor

g

Tevreden.nl


Wij faciliteren het totale plaatje voor het onderzoeken van de burgerervaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking.

Specialisten


Door te werken met mensen die kennis hebben van de sector of hier zelf in gewerkt hebben, krijgt u de beste begeleiding bij uw onderzoekstraject.

Verbeteren


De doorlopende onderzoeken van Tevreden.nl helpen u exact te bepalen waar eventuele verbeterpunten liggen voor uw dienstverlening.

Dashboard


De onderzoeksresultaten zijn zichtbaar in een real-time online dashboard. De klant- en medewerkersonderzoeken kunt u hierin combineren. Een sterke combinatie!

multiline_chart

Omnichannel onderzoek


Het onderzoek is op meerdere manieren uit te voeren. Denk aan e-mail, een tablet of zuil op locatie, sms, social media, telefonisch en per post.

Integraties


Door de unieke API koppeling is het onderzoeksplatform te koppelen met de meest bekende CMS en DMS. Hiermee wordt onderzoek uitvoeren een makkie!

Segmenten

logo_gemeente

Gemeente

Bekijk oplossing

 

Actief in een ander segment?

Naast gemeentes en waterschappen hebben wij door de jaren heen een indrukwekkend klantenportfolio opgebouwd. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact op
Tevreden.nl en Feedback Company bundelen hun krachten!

Reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl bundelen hun krachten en hun producten en diensten. Zodat we de feedback- en onderzoek markt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Lees bericht
close-link