Bedankt webinar

Eindejaarsactie

Dagelijks ondersteunen wij vele organisaties binnen het sociale domein bij het uitvoeren van onderzoeken onder cliënten (jongeren/volwassenen), medewerkers, ketenpartners en vrijwilligers.

Ook graag aan de slag met het verbeteren van de cliënt-, vrijwilligers-, of ketenpartnertevredenheid? Maak gebruik van onze tijdelijke actie en voer één standaard onderzoek naar keuze uit voor slechts € 995,- i.p.v. € 1.495,-.

De actie is geldig tot 31 december 2019.

Geldig tot 31 december 2019

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op

Effecten en tevredenheid

Bij Tevreden.nl gaan we uit van het principe gestandaardiseerde flexibiliteit om ervoor te zorgen dat niet iedere organisatie het (onderzoeks)wiel opnieuw hoeft uit te vinden. In de onderzoeken binnen het sociale domein combineren we veelal vragen over de tevredenheid van de cliënt met vragen over de behaalde effecten.

Samen brengen we de organisatiedoelen in beeld. Op basis hiervan bepalen we welke onderzoeksonderdelen, zogenaamde modules, hier het beste bij aansluiten. Deze zijn in te zetten om de tevredenheid te meten en te benchmarken met andere organisaties.

autorenew

Real-time

Weken wachten op onderzoeksresultaten? Met ons real-time online dashboard is dat verleden tijd. Je hebt direct inzicht.

access_time

Doorlopend

Krijg op alle contactmomenten die een cliënt heeft doorlopend inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening.

devices

Responsive

De onderzoeken zijn volledig responsive en dus op ieder apparaat (mobiel, tablet, pc) goed leesbaar en in te vullen.

Organisaties aan het woord

Voor de afdeling Maatschappelijk Werk (algemeen maatschappelijk werk en schoolmaatschappelijk werk) maakt  Vérian  gebruik van Tevreden.nl.  Tevreden.nl beschikt over kennis op inhoud van de vragenlijsten die voor ons van belang zijn. Ook andere organisaties die maatschappelijk werk aanbieden werken via Tevreden.nl. Een vergelijking met andere organisaties, benchmark, kan dan goed worden gemaakt. Vérian hecht veel waarde aan het publiceren van reviews en scores. We willen graag dat (potentiële) cliënten de geleverde kwaliteit en professionaliteit inzichtelijk hebben, ook voor samenwerkingspartners. 

Regina Bakker - Verian
Welzijnsorganisatie Vérian
Regina Bakker - manager Zorg & Welzijn

Eén van de kernwaarden van de moederorganisatie van De Kern is transparantie. Het is dus een logische stap om reviews en scores te publiceren. In het begin was dat zeker erg onwennig en zelfs een beetje eng. Je staat immers gelijk in je hemd als iemand iets negatiefs over de organisatie zegt of als de score plotseling zou kelderen. Inmiddels is het voor ons kicken als we zien dat er weer een nieuwe review gepubliceerd is via de widget, die we in onze website hebben ingebouwd. 

Jorg Post tevreden
Welzijnsorganisatie de Kern
Jorg Post - Projectleider

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Debbie is bij Tevreden.nl strategisch klantadviseur en al jaren helpt ze allerlei organisaties uit het sociale domein met het verbeteren van de interne processen en de klant/cliënt- en medewerkerstevredenheid.

Wil je eens sparren met Debbie? Vul het formulier dan even in.

[contact-form-7 title="" id="none"]