Advocaat tevreden

Tevredenheidsonderzoek voor advocaten

Onderzoek uw advocatenkantoor

Cliënten vergelijken de dienstverlening steeds vaker op basis van kwaliteit en toegevoegde waarde. Weet wat klanten van uw dienstverlening vinden. Het doorlopend meten en onderzoeken van klantervaringen levert waardevolle informatie op die direct gebruikt kan worden voor het verbeteren van de dienstverlening.

Waarom kiezen voor

advocaat.tevreden.n
mock-up-dashboard

Dagelijkse interne sturing

Een groot voordeel van continu onderzoek is dat uw kantoor niet eenmaal per jaar nieuwe resultaten heeft, maar dagelijks of zelfs elk uur. Evalueer de generieke tevredenheid en na afloop van een zaak.

Hiermee wordt klanttevredenheid een onderdeel van de dagelijkse sturing van klantcontactcentra, vestigingen en alle onderdelen en medewerkers van de organisatie met klantcontact.


 

Google bedrijfspagina kinderopvang

Online vindbaarheid

In alle vragenlijsten is een review vraag opgenomen. Publiceer de onderzoeksresultaten om de online vindbaarheid van uw kantoor aanzienlijk te verhogen. Deze reviews worden automatisch door geplaatst naar Google. Dit zorg voor extra websitebezoekers.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. Vraag cliënten uw dienstverlening te beoordelen voor de generieke evaluatie clienttevredenheid en evaluatie na afronding zaakDe dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Responsive-vragenlijst-woco

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

“Het gebruiksgemak is erg groot, na facturatie kan een klant eenvoudig uitgenodigd worden voor een onderzoek. Bij kleine reparaties, als de klant recent nog geweest is en als klanten hebben aangegeven geen onderzoek te willen ontvangen kan deze gemakkelijk overgeslagen worden en de keuze worden vastgelegd. Er zou nog gewerkt kunnen worden aan het versturen van onderzoeken zonder dat we daarvoor een factuur moeten aanmaken en een dashboard waarop de respons, liefst per onderdeel, wordt getoond.

We monitoren de onderzoeken en proberen uit de antwoorden af te leiden waar klanten in de toekomst behoefte aan hebben. Goede reviews met bruikbare tips of schoonheidsfoutjes in het proces worden met de klant besproken. Slechte reviews, we ontvangen ze zelden onder een 7, bellen we natuurlijk na en proberen we met de klant op te lossen. In slechts enkele gevallen is dat niet gelukt. Soms onterecht, soms een stevig leermoment……………..Alleen maar 9 en 10 scoren is ook niet geloofwaardig, iedereen maakt wel eens fouten of schat zaken verkeerd in.”

jan kleverlaan tevreden
Kleverlaan B.V. – Jan Kleverlaan

“De koppeling met Carsystems is ideaal omdat er direct na het werkplaatsbezoek en het uit factureren van de werkzaamheden de klant een korte vragenlijst ontvangt in zijn mailbox, in ons geval over de uitgevoerde APK of Onderhoud. De vragenlijsten zijn kort en bondig waarmee op een snelle manier door de klant een ervaring met ons bedrijf kan worden gegeven.  Ons bedrijf scoort gemiddeld een 8.8 dit is nagenoeg het landelijk gemiddelde welke zijn terug te vinden in een maandelijkse rapportage aangeleverd door Tevreden.nl.

Onze scores worden zichtbaar op onze eigen website en zijn ook te vinden middels een Google zoekopdracht, ook in onze marketing uitingen gaan we prat op de behaalde scores. Een voordeel is ook dat als een klant een enquête invult je direct de uitslag ontvangt, zo kun je snel en adequaat handelen waar nodig.”

serviceonly_tevreden
Service Only – Maurice van der Made

Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat de bezoeker een objectief  beeld kan vormen over Hercuton. De uitkomsten van de enquêtes worden dus openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft bezoekers inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners. Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!

Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten  welke van toepassing zijn op opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.

Hans Smits - Hercuton
Hercuton
Hans Smits - Raad van Bestuur Hercuton

Klaar om te starten met meten?

 

Cliëntenonderzoek

Weet u wat cliënten van de kwaliteit van uw kantoor vinden? Door middel van onafhankelijk, professioneel (doorlopend) onderzoek krijgt u inzicht in de tevredenheid van uw cliënten. Evalueer de generieke tevredenheid en na afronding van een zaak.

Op aanvraag Meer info
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Unieke API koppeling
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen

Medewerkersonderzoek

Maakt u gebruik van de kracht en kennis van uw medewerkers? Want wie weten er nu beter wat er anders, beter en leuker kan! 

Vandaag de dag is er behoefte aan een breder inzicht in bijvoorbeeld thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid en leiderschap. Het onderzoek kan zich ook richten op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten. Dit resulteert in bruikbare onderzoeksresultaten en gerichte verbeteracties.

Op aanvraag Meer info
  • Real-time online dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste cliënten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De cliënten- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Op aanvraag Meer info
  • Alles uit cliëntenonderzoek
  • Alles uit medewerkersonderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard