Advocaat tevreden

Tevredenheidsonderzoek voor advocaten

Onderzoek uw advocatenkantoor

Cliënten vergelijken de dienstverlening steeds vaker op basis van kwaliteit en toegevoegde waarde. Weet wat klanten van uw dienstverlening vinden. Het doorlopend meten en onderzoeken van klantervaringen levert waardevolle informatie op die direct gebruikt kan worden voor het verbeteren van de dienstverlening.

Waarom kiezen voor

advocaat.tevreden.n
mock-up-dashboard

Dagelijkse interne sturing

Een groot voordeel van continu onderzoek is dat uw kantoor niet eenmaal per jaar nieuwe resultaten heeft, maar dagelijks of zelfs elk uur. Evalueer de generieke tevredenheid en na afloop van een zaak.

Hiermee wordt klanttevredenheid een onderdeel van de dagelijkse sturing van klantcontactcentra, vestigingen en alle onderdelen en medewerkers van de organisatie met klantcontact.


 

Google bedrijfspagina kinderopvang

Online vindbaarheid

In alle vragenlijsten is een review vraag opgenomen. Publiceer de onderzoeksresultaten om de online vindbaarheid van uw kantoor aanzienlijk te verhogen. Deze reviews worden automatisch door geplaatst naar Google. Dit zorg voor extra websitebezoekers.


Desktop met dashboarding

Real-time dashboard

Krijg real-time inzicht in de behaalde resultaten en de ontwikkelingen door de tijd. Zo kunt u direct en gericht actie ondernemen. Vraag cliënten uw dienstverlening te beoordelen voor de generieke evaluatie clienttevredenheid en evaluatie na afronding zaakDe dashboards zijn flexibel in te richten op diverse niveau's zoals organisatiebreed, vestigingen, teams en zelfs per medewerker.


 

Responsive-vragenlijst-woco

Responsive design

Tevreden.nl hanteert korte en krachtige vragenlijsten die volledig responsive zijn en dus op ieder apparaat goed leesbaar en in te vullen zijn. Bij de opzet van de vragenlijsten is er rekening mee gehouden dat de resultaten geschikt zijn om klantgericht te verbeteren en te benchmarken.


Omnichannel overheid tevreden

Meerdere kanalen

Het onderzoek template is toepasbaar voor diverse vormen om onderzoek af te nemen. Zo haalt u de maximale response uit het onderzoek.

  • e-mail
  • iPad/tablet/zuil op locatie
  • sms
  • social media
  • telefonisch
  • schriftelijk/post

Wat heeft het onderzoek opgeleverd?

Transparant is één van onze kernwaarden. De website is daarom voor iedereen toegankelijk, zodat de bezoeker een objectief  beeld kan vormen over Hercuton. De uitkomsten van de enquêtes worden dus openbaar gepubliceerd op hercuton.tevreden.nl. Het geeft bezoekers inzicht in onze werkwijze én helpt ons onze dienstverlening klantgericht te verbeteren. Daarnaast vergroot het de betrokkenheid van alle Hercutonners. Een 7 is niet goed genoeg, we gaan voor een 9!

Heeft u Hercuton een opdracht verstrekt uw nieuwbouw te realiseren? Dan ontvangt u gedurende het bouwtraject 4 keer een digitale vragenlijst. Het betreft 4 unieke evaluatiemomenten  welke van toepassing zijn op opdrachtverstrekking, projectvoortgang, oplevering en nazorg.

Hans Smits - Hercuton
Hercuton
Hans Smits - Raad van Bestuur Hercuton

Een rapportcijfer krijgen van onze huurders. Dat was even wennen voor de klantenservice van Woonbron. Intussen kijken de klantadviseurs reikhalzend uit naar de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken. De tips en opmerkingen zijn zo concreet, dat we direct verbeteringen kunnen doorvoeren.  Het invullen van de enquête gaat snel en gemakkelijk. Bij elke vraag klikt de huurder een cijfer van een nul tot 10 aan. De vragen gaan onder meer over: de klantenservice, het gesprek met de medewerker, snelheid van werken en de bereikbaar. De resultaten van het onderzoek worden teruggekoppeld naar de klantadviseurs. Een rapportcijfer krijgen is best spannend.

Romee van barneveld
Woonbron
Romee van Barneveld - Manager klantenservice

Twee onderzoeken vormen het hart van de inzichten naar de ervaren dienstverlening. Een onderzoek is toegespitst op de wagenparkbeheerders en fleetowners, terwijl het onderzoek op leaserijders focust.
Voorafgaand aan een accountbezoek wordt er gevraagd naar de ervaren dienstverlening en het nakomen van contractuele afspraken onder de wagenparkbeheerders. De resultaten van dit onderzoek vormt naast inzichten in de ervaren dienstverlening ook direct belangrijke input op het te voeren accountgesprek. De leaserijders worden periodiek allen tenminste eenmaal per jaar gevraagd naar de dienstverlening door Friesland lease voor hen. Tevens wordt onderzocht welke rol Friesland Lease ten aanzien van leaserijders moet innemen; wat verwachten zij van Friesland Lease.

Mirjam Marinus - Friesland Lease
Friesland Lease
Mirjam Marinus - Marketing Manager

Klaar om te starten met meten?

 

Cliëntenonderzoek

Weet u wat cliënten van de kwaliteit van uw kantoor vinden? Door middel van onafhankelijk, professioneel (doorlopend) onderzoek krijgt u inzicht in de tevredenheid van uw cliënten. Evalueer de generieke tevredenheid en na afronding van een zaak.

Op aanvraag Meer info
  • Reviews op Google
  • Reviews op eigen website
  • Unieke API koppeling
  • Real-time online dashboard
  • Onbeperkt uitnodigen

Medewerkersonderzoek

Maakt u gebruik van de kracht en kennis van uw medewerkers? Want wie weten er nu beter wat er anders, beter en leuker kan! 

Vandaag de dag is er behoefte aan een breder inzicht in bijvoorbeeld thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid en leiderschap. Het onderzoek kan zich ook richten op hele bedrijfsspecifieke onderwerpen zoals de eigen kernwaarden, de belangrijkste doelstellingen en speerpunten. Dit resulteert in bruikbare onderzoeksresultaten en gerichte verbeteracties.

Op aanvraag Meer info
  • Real-time online dashboard
  • Interne benchmark
  • Landelijke benchmark
  • Onbeperkt uitnodigen
  • Inzicht per vestiging, team en medewerker

Beste van 2 werelden

Trotse medewerkers en enthousiaste cliënten zijn doorslaggevend in het succes van organisaties en leidt altijd tot een hoger rendement. De cliënten- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken zijn te combineren in 1 real-time dashboard. Een krachtige combi voor organisaties die écht het verschil willen maken!

Meest gekozen
Op aanvraag Meer info
  • Alles uit cliëntenonderzoek
  • Alles uit medewerkersonderzoek
  • Gunstige combideal
  • Resultaten in 1 dashboard