Tevreden_marketing

Quick wins en presentaties

De belangrijkste punten om het proces reparatieverzoek te verbeteren en de presentaties van Woonbron, Havensteder en Tevreden.nl kun je downloaden via de blauwe button. Zo kun je het nog eens rustig op je gemak bekijken.

Download hier

 

Wij helpen je graag verbeteren

Heb je vragen over de kennissessie of wil je meer weten over onze klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoeken? Vul het formulier hiernaast in.

[contact-form-7 title="" id="none"]
  • Romee van barneveld
    “Een rapportcijfer krijgen van onze huurders. Dat was even wennen voor de klantenservice van Woonbron. Intussen kijken de klantadviseurs reikhalzend uit naar de uitkomsten van de klanttevredenheidsonderzoeken. De tips en opmerkingen zijn zo concreet, dat we direct verbeteringen kunnen doorvoeren.  Het invullen van de enquête gaat snel en gemakkelijk. Bij elke vraag klikt de huurder een cijfer van een nul tot 10 aan. De vragen gaan onder meer over: de klantenservice, het gesprek met de medewerker, snelheid van werken en de bereikbaar. De resultaten van het onderzoek worden teruggekoppeld naar de klantadviseurs. Een rapportcijfer krijgen is best spannend.”
    Woonbron
    Romee van Barneveld - Manager klantenservice