advies header 2

Zakelijke dienstverlening

Wilt u zich ontwikkelen tot een excellent klantgericht adviseur?

De zakelijke dienstverlening is in Nederland een omvangrijke sector. De concurrentie is fors. Hoe kunt u zich onderscheiden? Het doorlopend meten en onderzoeken van klantervaringen levert waardevolle informatie op die gebruikt kan worden voor verbetering van de dienstverlening en het imago van de organisatie.

Totaaloplossing voor

advi

Tevreden.nl


Tevreden.nl faciliteert het totale plaatje voor het onderzoeken van klantervaringen, medewerkersbeleving en ketensamenwerking.

Specialisten


Door te werken met mensen die kennis hebben van de sector of hier zelf in gewerkt hebben, krijgt u de beste begeleiding bij uw onderzoekstraject.

Verbeteren


De doorlopende onderzoeken van Tevreden.nl helpen u exact te bepalen waar eventuele verbeterpunten liggen voor uw dienstverlening.

Dashboard


De onderzoeksresultaten zijn zichtbaar in een real-time online dashboard. De klant- en medewerkersonderzoeken kunt u hierin combineren. Een sterke combinatie!

Google Reviews


Reviews kunt u publiceren op uw eigen website en Google. Beoordelingen worden steeds belangrijker voor uw online vindbaarheid.

Integraties


Door de unieke API koppeling is het onderzoeksplatform te koppelen met de meest bekende CMS en DMS. Hiermee wordt onderzoek uitvoeren een makkie!

Sinds medio 2013 vragen wij onze relaties om feedback. Zo wordt helder waarover zij tevreden zijn en waar zij verbetermogelijkheden zien. Op basis hiervan hebben wij voor onze zakelijke schade- en inkomensverzekeringen de klantbrief (waarin we de rol van de schade-expert toelichten) duidelijker gemaakt.

Medewerkers vangen elkaar nu bij afwezigheid beter op, om zo een korte doorlooptijd te waarborgen. De doorlooptijden bij relatiebeheer, claims en het naverrekeningstraject zijn aanzienlijk verkort.

De Goudse Verzekeringen

 

Nog meer.....

Succesverhalen van onze klanten

Segmenten

Wij zijn actief in meerdere segmenten.

logo_advies.tevreden

Advieskantoren

Bekijk oplossing

Verzekeraars

Bekijk oplossing

Ketensamenwerking

Organisaties binnen de zakelijke dienstverlening zoeken steeds vaker de samenwerking binnen de keten. Ketensamenwerking leidt tot betere resultaten, lagere kosten en meer tevreden klanten. Het gaat hierbij niet langer alleen om de eigen prestatie maar om de totale prestatie van alle schakels binnen de keten. Hoe tevreden is de klant over de geleverde dienstverlening van de gehele keten? En hoe ervaren de ketenpartners de samenwerking met elkaar? Waar in het proces of de samenwerking kan het nog beter?

Tevreden.nl levert een heldere meting met een real-time dashboard waarmee alle ketenpartners inzicht hebben in de geleverde prestatie. Dit is een noodzakelijk onderdeel om te weten wat er beter kan en snel te kunnen reageren en bijsturen waar nodig.

Actief in een ander segment binnen de zakelijke dienstverlening?

Naast advocaten, advieskantoren, intermediars en verzekeraars hebben wij door de jaren heen een indrukwekkend klantenportfolio opgebouwd. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie?

Neem contact op
In 7 stappen succesvol onderzoek

Uitgebreide checklist

Ben je van plan om een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek uit te voeren? Maar weet je niet precies hoe? Check dan ons nieuwe whitepaper 'In 7 stappen naar succesvol onderzoek'.
ONTVANG HIER GRATIS!
succesvol onderzoek
close-link