Wij zitten hier soms met vraagtekens boven ons hoofd. Niet zozeer als het gaat over ‘onderzoeken’ of ‘onderzoeksresultaten’, maar meer over hoe we onze klanten zo optimaal mogelijk kunnen bedienen… van informatie wel te verstaan. Wij zijn benieuwd naar;

  • Welke informatie wil je van ons hebben?
  • Wat moeten we met je delen?
  • Via welke kanalen?
  • Wanneer en in welke mate wil je informatie van ons hebben?

Om die vragen beantwoord te krijgen zit er voor ons maar 1 ding op: een onderzoekje uitzetten onder onze klanten. Logisch, want onderzoeken daar zijn wij best goed in 🙂

Behoefteonderzoek

In mei hebben wij onze klanten daarom uitgenodigd om deel te nemen aan ons informatiebehoefteonderzoek. Een korte vragenlijst is voorgelegd, met daarin precies die vragen. We hebben de resultaten van dit onderzoek geanalyseerd en delen het resultaat van dit onderzoek graag met je via een infographic.

 

En wat we met de uitkomsten doen?

We gaan ervoor zorgen dat je ons altijd kan bereiken, en altijd antwoord op je vragen kunt vinden. In onze online community gebeurd dat, maar natuurlijk kan je ook inschrijven op onze nieuwsbrieven.