Stork-thermeq.tevreden.nl

stork-thermeq.tevreden.nl

Datum Online: 08/02/2010

Sector: Industrie & Productie

stork-thermeq.tevreden.nl

Klanttevredenheid en verbeterde relaties met klanten

Leren van feedback van klanten
We kunnen zoveel leren van onze klanten. Ze zijn bereid om feedback met ons te delen over wat we goed hebben gedaan en waar we kunnen verbeteren. Deze informatie is van vitaal belang voor de toekomst van ons bedrijf.

Een korte evaluatie na de verkoop en uitvoeringsfase van een project geeft ons waardevolle feedback. De informatie verzameld door middel van open vragen levert klantspecifie feedback over de kwaliteit en de tevredenheid.

Een praktijk voorbeeld
Een specifiek voorbeeld van de voordelen van het meten van de klanttevredenheid: “Feedback van diverse klanten toonden aan dat we zowel de inhoud als de tijd om een voorstel uit te brengen moesten verbeteren. Klantfeedback leerde ons dat een deel van de informatie in een voorstel soms overbodig was. We verminderde de inhoud van onze voorstellen, waardoor de voorbereidingstijd met meer dan 50 % verminderde.”

Download de klantcase van Stork-Thermeq

Share

Tweet

Plus 1

Share

Freek Kruf

Commercieel Directeur

Tel:
06 30730299
E-mail:
freek@tevreden.nl

MAIL ONS DIRECT

Voor algemene vragen:

info@tevreden.nl

Voor klanten:

service@tevreden.nl

stork-thermeq.tevreden.nl is onderdeel van Industrie & Productie

Tevreden.nl (en websites die onderdeel uitmaken van het domein Tevreden.nl) maakt gebruik van cookies. Privacy policy

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten